صحفی :به دلیل نزدیکی شهرک شهاب به تهران می‌توانیم شاهد افتتاح بزرگترین بازار و مرکز توزیع مواد غذایی،بهداشتی و لبنی در منطقه باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛ صحفی گفت:با اشاره به وضعیت عملیات عمرانی در شهرک شهاب(بنکداران) ،هم اکنون پیمانکار در حال نسب ستون‌های پل روگذر این شهرک است، این پل ارتباط مستقیم بین جاده قدیم قم تهران و شهرک شهاب را فراهم می‌کند و پیمانکار قول تکمیل آن را در عرض 9 ماه داده است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: به محض آماده شدن خیابان‌های شهرک شهاب، ساخت و ساز واحدهای عمده فروشی و بنکداری مواد غذایی در این شهرک آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با احداث پل روگذر شهرک شهاب، خودروهای سنگین به راحتی از جاده قدیم قم تهران وارد این شهرک می‌شوند، همچنین عرض خیابان‌های شهرک شهاب فاز بنکداران از 20 متر به حداقل 45 متر رسیده و فضای خوبی برای بارگیری و تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها در این شهرک فراهم شده است.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی استان قم افزود: شهرک شهاب در کیلومتر پنج اتوبان قم تهران واقع است و بسیاری از زیرساخت‌ها در این شهرک فراهم شده است، مدیران استان قم و شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد شهرک شهاب زحمت زیادی کشیدند و دو زمین در این شهرک برای احداث مسجد و مجتمع باسکول در اختیار اتحادیه بنکداران قرار گرفته است. تقاضای زمین برای احداث دفتر و سالن همایش اتحادیه بنکداران را دادیم تا دفتر اتحادیه را به شهرک شهاب منتقل کنیم.

صحفی افزود:با اشاره به استقبال عمده فروشان مواد غذایی استان قم از خرید زمین در شهرک شهاب، تاکنون حدود 90 نفر از بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی استان در این شهرک زمین خریدند، به عمده فروشان مواد غذایی استان قم اعلام می شود که قیمت زمین‌های شهرک شهاب طی یک ماه آینده افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، به همین دلیل کسانی که تاکنون برای خرید زمین اقدام نکرده اند، از این فرصت استفاده کنند و هر چه زودتر زمین در این شهرک بخرند.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی میلیاردها تومان برای شهرک شهاب هزینه کرده است و پیمانکاران مشغول اجرای پروژه‌هایی در این شهرک هستند، بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی شهر قم مایحتاج مردم این شهر را تامین می‌کنند و بزرگان این صنف در شهرک شهاب زمین خریداری کردند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم تصریح کرد: مذاکراتی با صنف سوهان پزان استان انجام شده است و 10 هکتار زمین در شهرک شهاب به این صنف واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: به محض آماده شدن خیابان‌های شهرک شهاب، ساخت و ساز واحدهای عمده فروشی و بنکداری مواد غذایی در شهرک فوق آغاز می‌شود و با وجود موقعیت خوب این شهرک و نزدیکی آن به شهر تهران می‌توانیم که شاهد افتتاح بزرگترین بازار و مرکز توزیع مواد غذایی، بهداشتی و لبنی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ح

افتتاح بزرگترین بازار درشهرک شهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار