طیبی نژاد:سوهان قم ثبت ملی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛طیبی نژاد گفت: ۴۵۰ واحد تولید سوهان رسمی، و۳۵۰ واحد غیر رسمی وجود دارد که همگی به کیفیت استاندار در تولید رسیده اند.


وی همچنین از بالا بردن ماندگاری سوهان از دو ماه به شش تا ۹ ماه خبر داد و عنوان کرد: این مسئله در صادرات سوهان اهمیت ویژه ای دارد.


رییس شرکت شهرک های صنعتی استان قم، با بیان اینکه امسال یک تن سوهان به کشور امارات صادر شد، ابراز داشت: در نمایشگاه امارات هر شب بین ده تا ۱۵ میلیون تومان فروش در این نمایشگاه داشتیم که نشان میدهد ظرفیت صادرات این محصول بسیار زیاد است.


طیبی نژاد گلایه ای هم به بسته بندی های سوهان داشت و گفت: قوطی های سوهان از چین و ترکیه وارد می شود که ماهانه یک تا دو میلیارد تومان صرف این مسئله میشود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، از توسعه فنی زیرساخت های شهرک های استان، برای جذب سرمایه گذار هم خبر داد و گفت: از ۳۷۰ هکتار زمین واگذار شده در کشور ۱۶۸ هکتار آن در قم واگذاری شده است و این مسئله با توجه به موقعیت استراتژیک قم بسیار مهم است.


رییس شرکت شهرک های صنعتی استان، قول حمایت از ایده ها را داد و گفت: صندوق جسورانه حمایت از ایده ها برای حمایت مالی برای رسیدن به تجاری سازی که مسئولیت آن به قم سپرده شده است، سهم سرمایه گذاری دولتی ۳۴ درصد و سهم بخش خصوصی ۶۶ درصد است.

انتهای پیام/ح

ماندگار ی سوهان از2ماه تا9ماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار