تیم مس سونگون به مصاف تیم پارسیان شهر قدس می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون به مصاف تیم پارسیان شهر قدس می‌رود.

مس که در صدر جدول قرار دارد در رقابت‌‌های این فصل برابر تیم‌‌‌‌های تاسیسات‌دریایی تهران، آذرخش بندرعباس، شهرداری ساوه و آتلیه طهران قم به پیروزی رسیده و تنها شکست این تیم مقابل مقاومت قرچک ثبت شده است.

نارنجی‌‌پوشان با 12 امتیاز در حالی در صدر هستند که از تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات‌دریایی تهران یک بازی عقب افتاده دارند.

تیم پارسیان که به جای تیم دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارد با وجود اینکه تیم خیلی دیر بسته شده است، اما بازی‌های خوبی را برگزار کرده و برابر تیم آتلیه قم مساوی و مقابل ارژن فارس به پیروزی رسیده و 2 شکست این تیم نیز نزدیک بوده است.

این تیم ناشناخته نشان داده که به راحتی امتیاز نداده و حریف سرسختی برای حریفانش است. تیم پارسیان با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.
بازی تیم‌های مس سونگون با پارسیان روز جمعه 13 مرداد در شهر قدس تهران برگزار خواهد شد.

تیم مس سونگون سال گذشته در رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال کشور به مقام سوم دست یافته بود. این تیم 2 فصل پیش نیز قهرمانی را تنها با تفاضل گل کمتر به تیم تاسیسات دریایی تهران واگذار کرده بود.

 

انتهای پیام/ش

 

مصاف تیم مس سونگون با تیم پارسیان شهر قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.