به همت متخصصان و مهندسان صدا و سیمای مرکز فارس نخستین تاچ میکسر فوق پیشرفته صدا در شیراز طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسمی پو مدیر فنی صوت و تصویر صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه این دستگاه یک میکسر صوتی حرفه‌ای یا اصطلاحا میز صدای بسیار قدرتمند و پیشرفته و در عین حال بسیار ارزان قیمت است اظهار کرد: همه مراحل تحقیق، طراحی و ساخت آن در صدا و سیمای مرکز فارس انجام شده است.

وی تصریح کرد: قابلیت پخش صدای سه بعدی، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری، برخورداری از فایل پلیر قدرتمند داخلی، ذخیره آرشیو بسیار بالا، مصرف کم انرژی و قابلیت بروزرسانی سخت افزار و نرم افزار با فناوری روز دنیا از مهمترین ویژگی‌های این میکسر صدا است.

قاسمی پو اضافه کرد: بر روی این میکسر فوق پیشرفته نرم افزار‌های ورودی و خروجی صدا و انواع افکت‌ها با کاربرد‌های حرفه‌ای به صورت نامحدود نصب و اجرا می‌شود.

مدیر فنی صوت و تصویر مرکز فارس گفت: فناوری ساخت میکسر در اختیار چند کشور معدود دنیا است و با ساخت و طراحی این میکسر ایران به جمع کشور‌های سازنده این فناوری پیوست.

قاسمی پو افزود: دستگاهی که در صدا و سیمای مرکز فارس بومی سازی شده توانایی تولید انبوه در کشور را دارد و بیش از ۸۰ درصد نسبت به نمونه خارجی ارزان‌تر است.

وی بیان کرد: این میکسر صدا که نیک نام دارد قابلیت انتقال روی لپ تاپ و استفاده در مناطق مختلف به عنوان یک استودیو سیار را دارد که موجب کاهش هزینه‌ها در بخش‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام/ن

ایران به جمع کشور‌های سازنده فناوری ساخت میکسر پیوست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار