فرماندار اردبیل گفت: در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی اعتبارات حوزه فرهنگی برای دستگاه‌های اجرایی در اردبیل 2 برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی،فرماندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل توسعه برنامه‌های فرهنگی است که در این زمینه اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ دو برابر افزایش یافته است که دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های اساسی در حوزه فرهنگی پبشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است، افزود: در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم اقدامات عملی و تاثیرگذاری انجام دهند تا شاهد کاهش آسیبب‌های اجتماعی در منطقه باشیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اعتیاد معضلی بسیار اساسی در جامعه است که نیاز است در این زمینه برنامه‌های پیشگیری به طور اساسی تدوین شود چرا که اگر پیشگیری از این معضل مبنای کار قرار داده شود توسعه اساسی در سالم‌سازی جامعه ایجاد می‌شود.

زنجانی تصریح کرد: باید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و آموزش و پرورش در ارتباط با پیشگیری از اعتیاد اقدامات اساسی انجام دهند چرا که مراکز فرهنگی بسیار حساس بوده و اگر برنامه‌های پیشگیری در این مراکز انجام شود بی‌شک تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود:‌ نباید از باشگاه‌های ورزشی و خوابگاه‌های دانشجویی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی غافل شد و در این زمینه مسئولان مربوطه موظف هستند اقدامات پیشگیری از اعتیاد را به طور اساسی مبنای کار قرار دهند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در حوزه حمایت از مراکز ترک اعتیاد 100 میلیون تومان اعتبار در شهرستان اردبیل تخصیص یافته که مهم‌ترین اولویت ما در بحث اعتیاد نخست پیشگیری و بعد از آن برای درمان اجرای برنامه‌های اساسی است.

انتهای پیام/ح

توسعه برنامه های فرهنگی از اولویت های اساسی مسئولان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.