مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان گفت: 400 پروژه زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری کوچک و بزرگ در سطح شهرکرمان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد بابایی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان گفت: برخی اقدامات انجام شده در سازمان عمران در راستای اقتصاد مقاومتی، بیش از دو میلیارد تومان صرفه جویی و افزایش سرمایه در بر داشته است.
وی با بیان اینکه تمامی پروژه‌های زیرسازی و آسفالت شهر بدون استفاده از پیمانکار و تنها با امکانات درون سازمانی انجام شده است، افزود: این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سبب راندمان بیشتر و صرفه جویی ۶۰ درصدی در تهیه مصالح کل شهرداری کرمان از جمله مصالح دانه بندی شده، آسفالت، جداول و غیره شده است.
وی تعمیر قطعات فرسوده و اصلی کارخانجات آسفالت، سنگ شکن، تعمیر ماشین آلات توسط کارشناسان و تکنسین‌های سازمان که پیش از این در خارج از سازمان انجام می‌شد، تعمیر و راه‌اندازی ماشین آلات فرسوده راه سازی که چندین سال بلا استفاده مانده بودند، بالا بردن کیفیت مصالح تولید شده با کمترین هزینه و تغییر در کارخانجات و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌های تولید که سبب شده نیاز به خرید مصالح اولیه تقریباً به صفر برسد و همچنین مدیریت و صرفه جویی در خرید و مصرف سوخت ماشین آلات و کارخانجات و صرفه جویی در تهیه و توزیع ناهار پرسنل و غیره را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای سند اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای اداره تعاون زندانیان در بسیاری از پروژه‌ها حدود ۱۰ درصد از حجم قرارداد کاسته است، گفت: همچنین به دلیل وجود مشکلات و عدم نقدینگی در سال۹۵ در کارخانه آسفالت و سنگ شکن، بعضی قطعات مصرفی چند نوبت تعمیر و مجدد استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان افزود: برای اولین بار در سازمان عمران با کمترین هزینه برای تمامی کارکنان با توجه به شغل و رتبه، کفش و لباس تهیه شده است.
انتهای پیام/ی

اجرای 400 پروژه در شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار