امروز و در آغازین روز اجرای نمایش های دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، چهار نمایش به روی صحنه می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، مجموعه تئاتر بجنورد امروز دوشنبه میزبان مردم فرهنگ دوستی خواهد بود که برای تماشای چهار اثر نمایشی از استان های فارس، خوزستان، کرج و قم در سالن های گلشن و شمسِ این مجموعه حضور پیدا می کنند.

این ابر بارانی ست ، عنوان اولین نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی از شیراز در دو اجرا در ساعت ۹ و ۱۱ صبح در پلاتوی شمس به روی صحنه می رود..

کارگردان این اثر گفت: فیروزه بابا ملکی، آرش عسکرزاده و اشکان فرهادی در این ابر بارانی ست ایفای نقش می کنند.

چنار لاله، دیگر نمایشی است که با کارگردانی و نویسندگی مهدی آشوغ از اندیمشک، امروز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و ۲۰:۳۰ دقیقه در پلاتوی شمس به اجرا در می آید.

کارگردان این اثر گفت: در نمایش «چنار لاله» محسن خدادادی، محمد لهراسبی، سوسن بشرذرتی، مهنوش بلیان و شکوفه جودکی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین تالار گلشن بجنورد نیز صبح امروز نمایش «اسماعیل» را بر روی صحنه خود دارد که به کارگردانی سینا شفیعی از کرج اجرا می شود.

این نمایش به مدت ۷۵ دقیقه و در ساعت ۹ و ۱۱ صبح به روی صحنه می رود.

کارگردان نمایش «اسماعیل» گفت: حمیدرضا معدن کن، سحرناز عباس زاده، مهناز میرزایی، هانیه بحیاتی فرد و نورانگیز فخیم زاده بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «باطل السحر» از قم، پایان بخش اجراهای روز اول جشنواره تئاتر رضوی است که عصر امروز و در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و ۲۰:۳۰ دقیقه بر روی صحنه تالار گلشن به اجرا خواهد رفت.

حسین فرخنده داوران نهایی این دوره از جشنواره را حسین مسافر آستانه، پیام دهکردی و دکتر سعید اسدی معرفی کرد.

فرخنده افزود: برگزاری جلسات نقد و بررسی و مجالس نقل و کارگاه های آموزشی با حضور هنرمندانی از استان و نیز مهدی نصیری و آرش دادگر از جمله برنامه های جنبی جشنواره است.

گفتنی ست؛ خراسان شمالی، گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها، میزبان دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی از هشتم تا یازدهم مردادماه جاری است.

انتهای پیام/ط

خراسان شمالی میزبان دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.