رقابت های بین المللی کاراته سبک کیوکوشینufk جام خلیج فارس در رده آقایان و بانوان بخش کاتا وکومیته در شهر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این مسابقات با تعداد۲۸۳ شرکت کننده ی آقا و خانم و با حضور کشورهای ایران الف وب، عراق ، آذربایجان و افغانستان انجام شد که رفسنجان در قالب تیم ایران در این رقابت ها حضور داشت.

در پایان تیم ایران الف قهرمان  شد و آذربایجان و عراق برسکو های دوم و سوم ایستادند.

ار رفسنجان 4 باشگاه در این رقابت ها شرکت کرده بود که در نهایت، باشگاه اکسیژن دررده بانوان با مربیگری فاطمه غلام نژاد در بخش کاتا صاحب یک مدال طلا و ۵ برنز و در بخش کومیته ۳ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز شد.

باشگاه دلاوران نیز در رده آقایان با سرپرستی جلال کرمانیان و مربیگری محمدعلی اصغری در بخش کاتا یک طلا، یک نقره و یک برنز و در بخش کومیته ۵ طلا، ۳ نقره و۴ برنز را از آن خود کرد.

باشگاه ولی عصر(عج) هم در رده ی آقایان به مربیگری همایون امیری مهر و حسین امیری مهر در بخش کاتا یک طلا و در بخش کومیته ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز کسب کرد.

باشگاه امام حسین(ع) نیز در رده ی آقایان به مربیگری محمدبمانی در بخش کومیته یک طلا، یک نقره و یک برنز را به خود اختصاص دادند.

 در این دوره از رقابت ها داورانی از رفسنجان مانند فاطمه غلام نژاد، روح الله اصغری، محسن عسکری، محمدحسین نجفی، حسین امیری مهر و مرتضی بصیرزاده  به امر قضاوت پرداختند.

انتهای پیام/ب

آزادکاران کاراته رفسنجان برسکوی های تورنمنت بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار