ایجاد امنیت و ثبات آن در جامعه ثمره تعامل و همدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان شهرستان ساری در نشست تعاملی با معاونان قضائی شهرستان از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت شهروندان تقدیر و قدردانی کرد و گفت: در انجام تمام امور باید به خداوند متعال و الطاف الهی امیدوار باشیم و تمامی افکار، نیات و ماموریت خود را با توسل به اهل بیت و ائمه اطهار رنگ و بوی الهی بدهیم.


وی بر ضرورت احقاق حقوق مردم و رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کوتاهترین زمان اشاره کرد و افزود: لازمه انجام این مهم همکاری مستمر و همکاری متقابل دستگاه قضایی با پلیس است.


دادستان شهرستان ساری بر رعایت حقوق شهروندی و حفظ حریم خصوصی مردم تاکید کرد و گفت: رفتار پلیس و دستگاه قضایی در حین حفظ اقتدار باید توام با اخلاق و رافت اسلامی باشد و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با همکاری متقابل با مجرمان و برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد قاطعانه‌ای خواهند داشت.


سرهنگ زیدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز گفت: این تعامل و همدلی موجب می‌شود موانع موجود از پیش رو برداشته شده و به هدف اصلی که در واقع رضایت مردم و شهروندان است برسیم.


وی با اشاره به نقش پیشگیری و تاثیر آن در کاهش وقوع جرایم، افزود: پیشگیری از وقوع جرایم هدف مشترک پلیس و دستگاه قضایی است و با عنایت به اینکه پیشگیری به مراتب آسان‌تر و کم هزینه‌تر است باید برنامه ریزی و تلاش مضاعف در این خصوص داشته باشیم.


انتهای پیام/آ


رفتار پلیس و دستگاه قضایی توام با اخلاق و رافت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.