خطیب جمعه اراک گفت: حج کنگره جهانی وحدت عالم اسلام است و نباید تضعیف شود.

کنگره جهانی وحدت اسلامی حج نباید تضعیف شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حج کنگره جهانی وحدت عالم اسلام است و نباید تضعیف شود گفت: فواید حج فقط برای حج گزاران نیست و به تمامی انسان‌ها می‌رسد ودرحج است که می‌توانیم اصول مکتب خودرا به عالم اسلام نشان دهیم.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه متاسفانه برخی نسبت به حج امسال کم لطفی می‌کنند و مردم را به نرفتن به حج سفارس می‌کنند افزود: امروز دشمنان تمام قدرت خود را بکار گرفته اند تا اسلام را تضعیف کرده و مسلمانان را از صحنه بیرون کنند.

وی به تحریم‌های جدید آمریکا هم اشاره کردو اضافه کرد: آمریکا هیچ وقت قابل اعتمادنیست و همواره در طول تاریخ به کشورما ضربه زده و هزینه‌های زیادی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است.

خطیب جمعه اراک ادامه داد:این تحریم یکی از راه‌های دشمنان برای براندازی نظام مردمی ایران است ومسولان و مردم باقدرت و شجاعت دربرابر دشمنان می‌ایستند.

وی با بیان اینکه با صبر، استقامت و شجاعت مسلمانان، دشمنان بشریت مجبور شدند محاصره مسجد الاقصی را بردارند تصریح کرد: رزمندگان اسلام هرجای کشور‌های اسلامی فتوحاتی دارند که پیروزی بزرگ حزب الله ازجمله این فتوحات است.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه نمازجمعه از جمله اهداف دشمنان است که مورد هجمه واقع شده اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و رسانه فراگیرمردمی و کم خرج است که هزینه آن را نمازگزاران تامین می‌کنند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه امروزه در روابط اجتماعی، اقتصادی و بویژه در بخش حجاب شاهد اقداماتی در جامعه هستیم که انطباقی با دستورات دینی ندارد افزود: متاسفانه برخی‌ها کرامت انسانی خود را کنار می‌گذارند، در حالی که برهنه شدن و به مفاسد و ظواهر تن دادن، فرد و جامعه را به تباهی می‌کشاند.

وی با با اشاره به اینکه هر بنده‌ای باید متصف به اوصاف الهی باشد و اگر در این مسیر حرکت نکند از جایگاه خود نزول می‌کند اضافه کرد: ملائکه مقرب کارگزاران انسان‌های با کرامت هستند.

انتهای پیام / ج

نماز جمعه اولین هفته مردادماه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار