قاضی بسیجی سید محمود ساداتی از سوی قوه قضائیه به عنوان قاضی نمونه کشوری از استان فارس معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: با بررسی مقامات و مراجع نظارتی قوه قضائیه و بنا به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان فارس و دادسرای انتظامی قضات و تصویب ریاست معظم قوه قضائیه قاضی سید محمود ساداتی به عنوان قاضی نمونه کشوری از استان فارس برگزیده شد.


قاضی ساداتی که ۵ سال است به عنوان رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز مشغول خدمت در مجموعه قضایی استان فارس است به خاطر خدمات ارزنده و عملکرد مطلوب قضایی با اهداء لوح ویژه ریاست معظم قوه قضائیه، مورد تجلیل قرار گرفت.


این گزارش حاکی است معیار‌های اصلی در این انتخاب و معرفی قاضی ساداتی به عنوان قاضی برجسته و نمونه کشوری، شاخصه‌هایی از جمله سلامت و دانش قضایی، حسن سلوک و اخلاق حسنه با همکاران و مراجعین و تکریم ارباب رجوع، دلسوزی و تلاش در جهت ارتقاء عملکرد دستگاه قضایی، تلاش و پشتکار مضاعف در طول بیش از سه دهه کار قضایی در دستگاه عدلیه فارس است.


گفتنی است قاضی سید محمود ساداتی در سال ۱۳۳۷ در شهرستان استهبان متولد شد و پس از طی موفقیت آمیز تحصیلات ابتدایی و متوسطه با عالی‌ترین نمرات، موفق به اخذ درجه دکتری با رتبه عالی شد.

 

وی در طول دوران خدمت خود در دستگاه قضایی سمت‌های مختلفی از جمله دادیاری دادسرای انقلاب اسلامی، دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب پاسدران فارس، معاونت دادستان نظامی و دادستان نظامی استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و رئیس دادگاه‌های نظامی یک استان فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان را عهده دار بوده است.


وی همچنین تا سال ۱۳۸۶ ریاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان‌های فارس بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ر

معرفی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به عنوان قاضی نمونه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.