تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اگر امروز در سوریه می‌جنگیم به خاطر دفاع از حرم اهل بیت است تا آثار شیعه نابود نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان امروز در مراسم افتتاحیه دفتر جمعیت دفاع از فلسطین در اصفهان اظهار داشت: در سال 79 و همزمان با انتفاضه دوم در بنیاد شهید حضور داشتم، در آن زمان به حضور رهبر معظم انقلاب رفتیم و کسب اجازه شد تا جمعیت مردمی دفاع از فلسطین شکل بگیرد.

وی افزود: افرادی که انتخاب شدند هرکدام در نظام اسلامی نقش‌های گسترده‌ای داشتند و اساسنامه‌ای شکل گرفت، از همان ابتدا خانم زهرا مصطفوی یادگار عزیز حضرت امام (ره) به عنوان دبیرکل نقش اصلی و مهم را در توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعیت فلسطین ایفا کردند.
تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در سال 80 خبرگزاری قدس شکل گرفت که تنها خبرگزاری مربوط به فلسطین است و فقط خبرهای مربوط به فلسطین را پوشش می‌داد.

وی با بیان اینکه این حرکت‌ها در جهت افشای ماهیت پلید اسرائیل بود، افزود: باید از این خواهر بزرگوار سپاسگزاری کرد که در این زمینه به عنوان فردی مومن در تداوم خط امام (ره) تلاش بسیاری کردند.

رحیمیان تصریح کرد: همواره منافقانی هستند که می‌گویند ما را چه به فلسطین، شعار نه غزه و لبنان مطرح می‌کنند، در حالی که حضرت امام (ره) همزمان با مبارزه با شاه مبارزه با رژیم صهیونیستی را دنبال کردند، بنابراین کسی که پیرو خط امام (ره) است نباید این صحبت‌ها را مطرح کند.

وی بیان کرد: موجودیت جمهوری اسلامی مبارزه با اسرائیل است، اگر امروز حماس و جهاد تلاشی نکرده و مبارزه را ادامه ندهند اسرائیل به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی قانع نبود، در حقیقت اگر فلسطینی‌ها می‌جنگند دلیل این است که موجودیت جمهوری اسلامی این حقیقت را دنبال می‌کند.
تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: ما امروز در خاکی دیگر می‌جنگیم تا دشمن به کشور ما نفوذ نکند، ما اگر امروز در سوریه می‌جنگیم به خاطر دفاع از حرم اهل بیت است تا آثار شیعه نابود نشود.

وی گفت: ما امروز از موجودیت و استقلال خودمان دفاع می‌کنیم، باید به آن قلم‌هایی که تلاش می‌کنند فلسطین را خلاف مسائل ملی ما قلمداد کنند ثابت کنیم که این مسائل اشتباه است.

رحیمیان گفت: اصفهان در مبارزه با دشمن همیشه پیشگام بوده که در ابتدای انقلاب نیز این موضوع را ثابت کرده است، این شهر همواره بالاترین شهیدان و جانبازان را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به آغاز به کار دفتر جمعیت دفاع از فلسطین در اصفهان، تأکید کرد: امید است با افتتاح این دفتر در اصفهان نقش به‌سزایی در حمایت فلسطین ایفا شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.