اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل ، گمرک و ترانزیت مشکلات وانت بارهای ساماندهی شده و تاکسی رانان را بررسی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این جلسه که در اتاق تعاون استان برگزار شد رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان با اشاره به ساماندهی ۷ هزار و ۳۰۰ وانت بار در استان گفت : تعداد زیاد این وانت بارهای دارای مجوز باعث بهم خوردن توازن عرضه و تقاضا برای فعالان این حوزه شده است.

محمدی افزود : برخی از وانت بارها در مالکیت باغداران و بنکداران هستند که نباید ساماندهی می شدند و برای کار مجوز می گرفتند.

وی اضافه کرد : وجوهی که رانندگان وانت بار در قالب مصوبات شورای شهر پرداخت می کنند متناسب با خدمات دریافتی آنان از شهرداری نیست .

به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان ، از سال ۸۹ به اجبار پلیس و سازمان تاکسیرانی همه وانت بارها شامل فعال ، غیر فعال ، درون شهری و برون شهری خلاف مصوبه مجوز گرفتند و ساماندهی شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هم در این جلسه ، توقف بیجا ، تجمع غیر مجاز و ایجاد ترافیک در خیابانهای شلوغ را ازجمله مشکلات تردد وانت بارها در شهر بیان کرد.

میزانی اضافه کرد : معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین فقط بر عملکرد وانت بارها نظارت می کند و مشکلات آنان باید در تعاونی ها حل و فصل و مدیریت شود .

مسوول تعاونی تاکسیرانی هم در این جلسه ، بیمه رانندگان و مسافر کشی خودروهای شخصی در ایستگاههای تاکسی را از مهمترین مشکلات تاکسیرانان بیان کرد.

ولایی تعداد تاکسی های شهر قزوین را ۳ هزار و ۸۰۰ تاکسی بیان کرد .

در این جلسه مصوب شد : برای ساماندهی وانت بارها کمیته ای با حضور دستگاهای مرتبط در این کمیسیون تشکیل و با برگزاری جلساتی ثابت به تقاضا ، مشکلات و نحوه خدمات مربوط به حمل ونقل کالای شهری رسیدگی شود .

همچنین در این جلسه مقررشد : جلسه ای تخصصی با حضور نماینده رانندگان ، شهرداری و اتاق تعاون برای واگذاری امور مربوط به تاکسی بی سیم ۱۳۳ به تشکلات واجد شرایط تشکیل شود .

انتهای پیام/

 

 جلسه اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل ، گمرک و ترانزیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار