رئیس کل دادگستری استان کرمان از تلاش ویژه و شبانه روزی دستگاه قضائی استان برای برخورد قاطع با عوامل توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدا.. موحد در تشریح جزئیات این خبر گفت:با توجه به تبعات مترتب بر تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان و مسمویت ده‌ها نفر در اثر مصرف این مشروبات، دستورات مقتضی در مورد برخورد با عاملین و مرتکبان جرم صادر و دادستان عمومی و انقلاب سیرجان شخصا امر تحقیقات را شروع که متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان داشت: با توجه به اینکه برخی از مرتکبان در خارج از استان ساکن و برخی از متمهان نیز به خارج از استان متواری شده بودند امر تعقیب پیگیری، و در جریان تحقیقات مشخص گردید که یکی از توزیع کنندگان مشروبات الکلی در سیرجان جزو فوت شدگان می‌باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد:متاسفانه اکنون شاهد ان هستیم که مشروبات الکلی از عوامل تولید کننده جرائم خشن از قبیل: قتل ایراد ضرب و جرح در اثر چاقو کشی می‌باشد و در همین راستا دستورات ویژه‌ای حسب برخورد قاطع با عوامل توزیع مشروبات الکلی به ظابطین قضائی در سطح استان صادر گردیده است.

موحد بیان داشت: اجرای طرح‌های ضربتی در سطح استان، طی چند روز گذشته نتایج مطلوبی را در بر داشته است به نحوی که سه باند توزیع مشروبات الکلی منهدم و عوامل ارتکاب جرم دستگیر و تحت تعقیب قرار گفته اند.

یدا.. موحد ابراز داشت:در راستای اجرای این طرح پنج گارگاه ساخت مشروبات الکلی توقیف و پلمپ گردیده و ۱۰۸۰ لیتر مشروبات الکلی دست سازو ۱۰۷۸ قوطی مشروبات الکلی خارجی از باند‌های مذکور کشف و توقیف گردیده است.

انتهای پیام/ی

انهدام سه باند توزیع کننده مشروبات الکلی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار