زن گرفتار شده در میان دود آتش با تلاش اتش نشانان نجات یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با اعلام خبر حریق ساختمان 4طبقه ، واقع در شهر بهارستان به سامانه 125,آتش نشانی بهارستان ، بلافاصله اکیپ در محل حضور و پس حاضر شدن در محل با اعلام نیاز نیروی کمکی به سامانه ۱۲۵ اصفهان ستادفرماندهی ایستگاه های 13 ،12، یک دستگاه نردبان از ایستگاه 1-و یک دستگاه خودرو تنفسی به همراه افسر کشیک به محل حادثه اعزام کرد.

محمد شریعتی افزود: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از حریق در طبقه چهارم مجتمع مسکونی بودند که با توجه به وجود مواد قابل اشتعال در محل بلافاصله اکیپ اعزامی به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تتفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در دود در تمام طبقات و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق و تخلیه دود اقدام نمودند.

شریعتی ادامه داد: با حضور به موقع اکیپ اعزامی یک بانوی جوان که در طبقه چهارم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود، با اقدامی سریع وی به بیرون انتقال داده شد.

وی اظهار داشت : با حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به سایر طبقات دیگر و هم چنین ساختمانهای مجاور جلوگیری بعمل آمد.

گفتنی است در حادثه فوق سه تن از آتش نشانان دچار دود گرفتگی شدندکه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و خوشبختانه از وضعیت مساعدی برخوردار می باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طالبی
۰۰:۲۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
تشکر میکنم از اتشنشانان عزیزیزمون
آخرین اخبار