اردوی انتخابی تیم تنیس استان در رده سنی زیر 12 و 14 سال پسران که از 27 تیر ماه آغاز شده بود، امروز با انتخاب تنیسورهای برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیأت تنیس استان کرمان، حمید روشنی، دبیر هیأت تنیس استان کرمان گفت: اردوی انتخابی تیم تنیس پسران استان با رقابت بازیکنان زیر ۱۲ آغاز شد و در روز سه شنبه ۳ مرداد ماه ۹۶ پس از برگزاری ۵۶  دیدار و پایان یافتن رقابت های زیر ۱۴ سال به اتمام رسید.

وی افزود: در پایان، در رده ی زیر ۱۲ سال، ارشیا دیلمی و محمد پاشا امیری به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و سید علی حسینی نسب نیز به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.

روشنی خاطرنشان کرد: در رده ی زیر ۱۴ سال هم، ونداد غیبی و علی مرکزی به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند ، مهدی ارجمند نیز به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.

دبیر هیأت تنیس استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری خوب مسابقات، از حمید رضا زرکش، رئیس کمیته مسابقات استان و شکیبا پورتقی و بهنام اکبرزاده مدیر و مسئول برگزاری مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

روشنی همچنین از تیم داوری رقابت ها به ویژه آزادپور رئیس کمیته داوران و خانم ها حسنی و امیری و آقایان میرزائی، ارجمند و صابرماهانی کادر داوری تقدیر و تشکر کرد.

تیم منتخب استان کرمان خود را برای مسابقات قهرمانی کشور که از 8 تا 12 مرداد جاری به میزبانی استان یزد برگزار می شود، آماده می کند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار