فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۱۸۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان گفت : دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماه ها تلاش و پیگیری های ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان به ثمر نشست و اطلاعات و چگونگی انتقال یک محموله موادمخدر به دست آمد.

 

وی با بیان اینکه این کار اطلاعاتی و همکاری و تعامل مطلوب و موثر با پلیس دیگر استان های کشور، دستاوردهای بسیار خوبی در ماه های اخیر در مبارزه با قاچاق موادمخدر به همراه داشته است، ادامه داد: در همین راستا، ساعت ۲۱ شب گذشته در عملیاتی مشترک با پلیس کرمان، محموله ۱۸۰ کیلویی تریاک کشف شد.

 

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان، این محموله در یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ جاساز شده بود که با کار، هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس سمنان و اقدام به موقع ماموران انتظامی استان در شهر کرمان توقیف شد.

 

قاسمی با اعلام دستگیری دو قاچاقچی در همین خصوص تصریح کرد: پلیس به برخورد قاطع با سوداگران مرگ ادامه می دهد.

 

وی بر همراهی اقشار مختلف با پلیس تاکید و تصریح کرد: بلای خانمانسوز اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم و معضلات اجتماعی به شمار می رود که ریشه کنی این پدیده شوم، عزمی ملی و مشارکت حداکثری مردم و تمام نهادها و دستگاه ها را می طلبد.


انتهای پیام / ه


توقیف خودروی حامل تریاک با همکاری پلیس سمنان و کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.