37کیلوگرم هروئین از سه قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در عملیات مشترک ماموران انتظامی استان های سمنان و قم کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تلاش های اطلاعاتی مستمر و پیگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در روزهای اخیر پرده از انتقال محموله مواد مخدر از تهران به اصفهان توسط اعضای یک گروه حرفه ای قاچاق مواد مخدر برداشت.
سرهنگ عبدالله حسنی افزود : ادامه تحقیقات از بارگیری این محموله توسط یک دستگاه سواری پژو و حرکت قاچاقچیان از تهران به سمت قم حکایت داشت و از همین رو هماهنگی های لازم قضائی و انتظامی با پلیس این استان انجام شد.
به گفته وی گروه های عملیاتی پلیس در آزاد راه تهران- قم مستقر و به محض مشاهده خودروی مورد نظر در کیلومتر 45 این محور در اقدامی سریع و ضربتی، خودروی پژو پارس را توقیف کردند.
وی به دستگیری یک مرد 31 ساله و 2 زن 19 و 54 ساله در این عملیات اشاره و تصریح کرد: خودروهای متهمان به اداره پلیس منتقل و در بازدید از آن 37 کیلوگرم هروئین کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که مواد مخدر کشف شده چند روز قبل از زاهدان به تهران منتقل شده بود، تصریح کرد: مقصد اصلی و محل توزیع این محموله شهر اصفهان بود که با تلاش ماموران انتظامی سوداگران مرگ ناکام ماندند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.