فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ۱۰۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : با انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان متوجه شدند، عاملان قاچاق مواد مخدر قصد انتقال مواد مخدر را دارند.

وی افزود: این سوداگران مرگ قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سمند مشکی‌رنگ و یک دستگاه خودروی پارس نقره‌ای‌رنگ به‌عنوان اسکورت از شهرستان بم به منطقه گل باف و استان‌های شمالی کشور این مواد را انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در یک عملیات مشترک با عوامل پلیس مواد مخدر استان کرمان در منطقه گل باف این خودرو را شناسایی کردند.

سردار قاسمی افزود: راننده خودروی سمند به دستور ایست پلیس توجه نکرد و با شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده خودروی سمند با سوءاستفاده از تاریکی شب از محل متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودرو تعداد 10 بسته 10 کیلوگرمی درمجموع به مقدار 105 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود، از این خودرو کشف شد.
انتهای پیام / ه 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.