شیراز؛

اهداء نشان مفاخر به یک فعال رسانه‌ای شیراز

پنجمین نشان مفاخر به یک فعال رسانه‌ای شیراز در روز خبرنگار اهداء می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن دهقان عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان فارس از برنامه‌ریزی برای برگزاری آئین‌هایی با هدف بزرگداشت روز و هفته خبرنگار در این استان خبر داد.


وی، تجلیل از یکی از مفاخر روزنامه نگاری استان فارس در مراسم اصلی روز خبرنگار را از دیگر برنامه‌های امسال اعلام کرد و گفت: تجلیل از یکی چهره‌های شناخته شده روزنامه نگاری و اهدای پنجمین نشان مفاخر از مصوبات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فارس است که در روز خبرنگار عملی می شود.


دهقان با بیان اینکه سومین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری دیگر برنامه های روز خبرنگار است، ادامه داد: جزییات مراسم اصلی نکوداشت خبرنگار که با حضور خبرنگاران و مقامات استانی برگزار می‌شود و سایر برنامه‌های این هفته به‌زودی و با مشورت با سایر تشکل‌های صنفی و اهالی رسانه اعلام می‌شود.


عضو هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات فارس بیان کرد: در برنامه‌های پیش رو از پیشنهادات خبرنگاران و سایر تشکل‌های صنفی خبرنگاری استقبال می‌کنیم.


حسن دهقان با ابراز تأسف از برخی یکسویه نگری‌ها و بی‌تفاوتی مسئولان برخی رسانه ها با مسائل معیشتی و شغلی خبرنگاران گفت: بزرگترین دست مریزاد و تکریم برای خبرنگاران اهمیت و شناخت جایگاه و در مرحله بعد احترام به حقوق صنفی آنها است که متأسفانه در سال گذشته توسط برخی به خوبی انجام نشد و تعدادی از خبرنگاران و عکاسان خبری کار خود را از دست دادند.


وی ایجاد کمیته حقوقی و انضباطی در خانه مطبوعات و معارفه اعضای این کمیته را از مهم‌ترین اتفاقات هفته خبرنگار امسال اعلام کرد و افزود: خانه مطبوعات فارس از این به بعد از حقوق خبرنگاران در مجامع حقوقی با جدیت دفاع می‌کند و تا حد توان اجازه نخواهد داد از این طیف مهم و مؤثر جامعه در مسائل شغلی استفاده ابزاری شود.


دهقان ادامه داد: شکل‌گیری انجمن صنفی خبرنگاران در شیراز امر بسیار مهمی است چراکه انجمن و خانه مطبوعات در کنار هم و با هم افزایی می‌توانند بسیاری از مسائل موجود را از پیش رو بردارند.
انتهای پیام/ر

تجلیل از یکی چهره‌های روزنامه نگاری و اهدای پنجمین نشان مفاخر در روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار