درآمد روستاییان با برندسازی تولیدات روستایی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر قمی اویلی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با تاکید بر تهیه شناسنامه جامع از ظرفیت‌های روستایی گفت: برندسازی تولیدات روستا‌ها به رونق اقتصادی آن‌ها و منطقه کمک می‌کند.


وی افزود: با توجه به سکونت ۴۳ درصدی جمعیت استان در روستا‌ها، بخشداران می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نخبگان و افراد ذینفوذ محلی در جهت رونق بخشیدن تولید در روستا‌ها برنامه ریزی کنند.


مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: توسعه بخش تولیدی و کشاورزی روستا‌ها در راستای حمایت‌های دولت است که بخشداران نیز می‌توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند.


مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران گفت: شناسنامه جامع برای تمامی روستا‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و براساس مقدورات تهیه شود تا بتوان مشکلات پیش رو را حل کرد.


قمی اویلی افزود: بخشدراران با فرماندار هماهنگی داشته باشند و با مشورت در تمامی زمینه‌ها و با ایجاد راهکار‌های مناسب در این زمینه موفق عمل کنند.
وی گفت: روستا‌ها و چهاردهستان بخش مرکزی با قابلیت‌های بالای اکوتوریستی و کشاورزی یکی از قطب‌های گردشگری، تولید و اشتغال در منطقه رامسر است.


انتهای پیام/آ


رونق رو ستا‌ها با برند سازی تولیدات روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.