معاون فرماندار شادگان از در دستور کار قرار گرفتن طرح روستای بدون بیکار در 2 روستای این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان گفت: با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرین امید استان، اجرای طرح روستای بدون بیکار در دو روستای رگبه و صراخیه شادگان در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح روستای بدون بیکار، بر اساس هماهنگی های انجام شده در این جلسه، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد علاوه بر دو روستای رگبه و صراخیه برای ساماندهی عرضه کنندگان خرما در سه راهی دارخوین و روستاهای محصول محور که صنایع دستی منطقه را تولید و عرضه می کنند نیز پرداخت می‌شود.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح روستای بدون بیکار و تمهیدات لازم در جهت تسریع در شناسایی طرح های قابل اجرا و متقاضیان و پرداخت تسهیلات بر اساس اولویت های تعیین شده، نظارت مستمر دستگاه های اجرایی برای تحقق طرح روستای بدون بیکار را خواستار شد.

آلبوغبیش یادآور شد: با پیگیری های مدیریت صندوق کارآفرین امید استان و شهرستان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و افزایش تولید، موافقت نامه های چند جانبه با صنایع دریایی کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت لبنیاتی نگاه دورق به تفکیک مبادله شده و قطعا" اجرای این موافقت نامه ها نقش اساسی در جهت رونق اقتصادی منطقه ایفا می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.