معاون فرماندار شادگان گفت: از لحاظ شاخص‌های اشتغال در بخش دولتی، شهرستان شادگان بعد از شهرستان های دشت آزادگان، دزفول، اندیکا، هفتکل، اندیمشک و کارون در رتبه هفتم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت الله آلبوغبیش ،معاون فرماندار شادگان اظهارکرد: تعداد کارکنان دولت به ازای هر هزار نفر جمعیت در شهرستان شادگان نزدیک به ۲۸ نفر اعلام شده است.
 
معاون فرماندار شادگان یادآور شد: براساس آخرین آمار منتشر شده سهم کارکنان دولت از کل شاغلان شهرستان شادگان حدود ۱۹ درصد است.
 
آلبوغبیش با تاکید بر ضرورت کارآفرینی بهینه در بخشهای خصوصی و تعاون در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری اظهار کرد: شهرستان شادگان با اختصاص سهم سه درصدی از کل کارکنان دولت در استان در رتبه دوازدهم جای دارد.
 
وی بیان داشت: از لحاظ سهم شهرستان ها از کل کارکنان دولت در استان، شهرستان اهواز با اختصاص سهم ۳۰ درصدی در جایگاه اول و شهرستان کارون با سهم کمتر از نیم درصد در آخرین  رتبه قرار دارد.
 
معاون فرماندار شادگان در ادامه عنوان کرد: میانگین تعداد کارکنان دولت به ازای هر هزار نفر جمعیت در استان ۳۳ نفر و در کشور ۳۱ نفر تعیین شده است که به این ترتیب شهرستان شادگان از میانگین استانی پنج نفر کمتر و از میانگین کشوری سه نفر کمتر است و می بایست با پیگیری های لازم کاستیها جبران و حداقل متعادل شود.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.