اهواز؛

ایجاد واحد پیگیری در ادارات ودستگاه های اجرایی

فرماندار شوش ازایجاد واحدی در ادارات و دستگاه هی اجرایی این شهرستان در راستای پیگیری و تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ارضا نجاتی، فرماندار شوش با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام 'اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال' افزود: این موضوع به عنوان یکی از سر فصل های اساسی دستگاه های اجرایی در اولویت است.
 
وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی واحدی به نام واحد پیگیری تولید و اشتغال در ادارات این شهرستان گفت:هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه تولید و اشتغال ضرورت دارد.
 
نجاتی همچنین بر ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: این امر لازمه خدمت رسانی به مردم است.
 
وی با اشاره به انجام بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان شوش در زمینه ی تکریم ارباب رجوع گفت: تمام فعالیت های ادارات شهرستان در این زمینه رصد می شود.
 
فرماندار شوش همچنین با تشریح آخرین وضعیت کارخانه قند این شهرستان گفت: عملیات بازسازی این کارخانه با تامین اعتبار لازم از سوی دولت در حال انجام است.
 
نجاتی راه اندازی کارخانه قند شمال خوزستان را در رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید در زمینه کشت و تولید چغندرقند و نیز بخش صنعت و صنایع جانبی آن در منطقه شمال استان خوزستان مهم و اثر گذار دانست.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.