سرپرست اداره میراث فرهنگی فردوس از رشد ۲۱۴ درصدی جذب گردشگران خارجی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ کرمپور، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فردوس گفت: گردشگران خارجی در رونق صنعت گردشگری هر کشوری نقش بسیار مهم است چرا که خروج ارز از کشور مبدأ و هزینه آن در کشور مقصد،سود مطلوبی را به اقتصاد آن تزریق می کند و باعث توسعه صنعت گردشگری و همچنین اشتغال زایی می شود .

وی با بیان اینکه حضور گردشگران خارجی در شهرستان فردوس در سه ماه  نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 214 درصد افزایش داشته است،افزود:شهرستان فردوس با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراون نظیر آبگرم معدنی، قنات جهانی بلده و کویر بکر،قابلیت جذب و پذیرش گردشگران خارجی را دارد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس گفت: مجموعه قنوات بلده که در تیرماه سال ۹۵ در فهرست آثار یونسکو به ثبت رسید، یکی از مقاصد سفر گردشگران خارجی به شهرستان و منطقه است.

کرم پور افزود: بیشترین گردشگران خارجی که از جاذبه های شهرستان بازدید کرده اند مربوط به کشورهای اسپانیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، سوییس و عمان هستند.

وی گفت: سازمان میراث فرهنگی آمادگی همکاری با آژانس های مسافرتی و گردشگری ، تورلیدرها و راهنمایان تورها برای افزایش جذب مسافران خارجی به شهرستان را دارد.
انتهای پیام/ب


استقبال بی نظیر گردشگران از جاذبه های شهرستان فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار