مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: 3 نفر از دانش آموزان شهرستان بم به مرحله دوم کشوری هشتمین جشنواره دانش‌‌آموزی نانو راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سید محمد حبیب اللهی گفت: در هشتمین جشنواره دانش‌‌آموزی نانو، 3 نفر از دانش آموزان شهرستان بم به عنوان برگزیده به مرحله نهایی جشنواره دانش‌‌آموزی راه یافته و طرح های آنها در جمع 65 طرح برگزیده کشوری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه 65 طرح در هشتمین جشنواره دانش‌‌آموزی نانو موفق به کسب بالاترین رتبه شده اند، افزود: دانش آموز ام البنین بلوچی نژاد طرح‌ خود را به صورت شفاهی در قسمت سخنرانی و همچنین دانش آموزان آناهیتا شایگان فر و زهرا پورمنعمی طرح خود را در قالب پوستر ارائه کردند و به مرحله نهایی جشنواره دانش‌‌آموزی نانو راه یافتند.
حبیب اللهی تصریح کرد: پس از ارزیابی 205 طرح‌ ارسال شده به دبیرخانه هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو، 103 طرح به مرحله نخست جشنواره راه پیدا کردند و از بین آنها 20 طرحی که حائز امتیاز بیشتری بودند، به صورت شفاهی ارائه و سایر طرح‌ ها نیز در قالب ارائه پوستر در جشنواره حاضر شدند.
وی گفت: پس از ارزیابی 103 طرح در روزهای برگزاری جشنواره در اصفهان، 65 طرح در مراسم اختتامیه به عنوان منتخبان مرحله اول معرفی شدند.
حبیب اللهی اظهارکرد: برگزیدگان این جشنواره از 13 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، کرمان، کرمانشاه، مازندران، همدان و یزد هستند.
انتهای پیام/ی

راهیابی دانش آموزان بمی به مرحله دوم جشنواره نانو

برچسب ها: راهیابی ، جشنواره ، نانو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار