معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: نصب و راه اندازی تجهیزات شهربازی ها بدون مجوز استاندارد ممنوع بوده و اجازه فعالیت به وسایل شهربازی غیر استاندارد داده نمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شاپور پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام روز یکشنبه در جلسه اعضای کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات اظهار داشت: مجوزهای فعالیت در این زمینه باید به افرادی داده شود که صلاحیت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: تجهیزات شهربازی های ایلام با توجه به مراجعه مهم و بویژه کودکان باید بطور ویژه مورد نظارت قرار گیرند تا از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری شود.

معاون استانداری ایلام یاداور شد: وظیفه اصلی در این زمیه بر عهده شهرداری ها است که باید مجوزها را در اختیار افرادی قرار دهند که از تخصص و صلاحیت لازم برخوردار باشند.

پولادی گفت: ایجاد مکان های تفریحی برای مردم امری ضروری است و برای نشاط شهروندان لازم است ولی با نظارت لازم به منظور رعایت استاندرادها در این مراکز لحاظ شود.

مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این نشست گفت: قرارداد تامین آسانسور ساختمان ها باید با شرکت های مجاز انجام شود.

مهناز همتی تاکید کرد: فهرست شرکت های مجاز در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد و مردم نباید از آسانسورهایی که گواهی نامه ایمنی رسمی و معتبر استاندارد ندارند، استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.