6 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب ۲ روستای شهرستان شیروان هزینه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسین جوان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شیروان با بیان اینکه هم اکنون مشکل کمبود آب آشامیدینی در روستای پیره و جنگاه مرتفع شده است ،گفت: ساکنان این 2 روستا با تانکر آبرسانی می شدند اما با اقدامات انجام شده برای حل مشکل، دیگر نیازی به آبرسانی سیار در این روستاها وجود ندارد.

وی  افزود : برای حل مشکل تامین آب در این 2 روستا، هشت کیلومتر خط انتقال آب، پنج کیلومتر شبکه توزیع و 500 متر شبکه برق اجرا و 2 مخزن ذخیره آب نیز ساخته شده است.

جوان گفت: همچنین برای حل مشکل تامین آب آشامیدنی دو روستای پیره و جنگاه در قوشخانه شیروان نیز یک حلقه چاه نیز حفر و تجهیز شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شیروان افزود : برای تامین آب آشامیدنی پایدار مورد نیاز ساکنان روستاهای پیره و جنگاه، آبرسانی از مجتمع زیدر سرانی در دست پیگیری است که خط انتقال آب از این مجتمع تا جنگاه انجام شده است و مابقی اقدامات در دست پیگیری است.

به گفته جوان تعداد انشعابات آب روستایی در این شهرستان 19 هزار و 27 مورد است که هم اکنون 124 روستا این شهرستان با جمعیت 61 هزار و 529 نفر در قالب 14 هزار و 535 خانوار تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی این شهرستان هستند.

انتهای پیام/آ

ساخت 2 مخزن ذخیره آب در 2 روستای شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.