رئیس تعمیرات واحدهای احیا مستقیم 1 و 2 فولاد مبارکه گفت:تعمیرات سالیانۀ مدول A و پمپ خانۀ H واحد احیا مستقیم 1 در تیرماه سال جاری با موفقیت انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا خادم کیمیایی گفت: این تعمیرات در مدت 14 روز و با بیش از 40 هزار نفر ساعت در بخش تعمیرات، نسوزکاری، نظافت صنعتی، تعمیرات مرکزی مطابق برنامه و با رعایت موارد ایمنی انجام شد.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت ها در طول این توقف برنامه ریزی شده افزود: تعویض تقسیم کنندۀ شارژ گندله به کوره، تعمیرات قسمت های داخلی و خارجی کوره، ترمیم موضعی نسوز داخل ریفورمر و لوله های خروجی گاز ریفورمر، سرویس و تعویض لوله های مشعل‌های ریفورمر، اصلاح نسوز داگ‌لگ‌های ریفورمر و تعمیر و سرویس اسکرابرها، کولرها و تجهیزات سیالاتی از مهمترین فعالیت های در این مدت است.

خادم کیمیایی گفت: تعویض باندل‌های رکوپراتورها، سرریز کاتالیست و تنظیم سامانه های تعلیق ریفورمر، اصلاح بیس الکتروموتور کمپرسورهای48A/B و تخلیه و سرویس کلاریفایر G و تعمیر و بازسازی کولینگ تاور G، تعمیرات اساسی والوها و لوله های پمپ خانۀ H، سرویس پانل ها و تجهیزات برق و همچنین طرح افزایش ظرفیت فن دودکش ریفورمر مدول A از دیگر فعالیت های این تعمیرات بود که با همت و تلاش کارکنان در بخش های مختلف انجام شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.