رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان گفت :کتابخانه های عمومی می توانند بستر مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت در ایام تابستان باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ولی الله موسی زاده امروز در جلسه انجمن وکمیته نهضت مطالعه بخش گنبکی ریگان افزود: در شهرستان ریگان دو کتابخانه عمومی وجود دارد که می توانند بستر های مناسبی را برای مطالعه در شهرستان فراهم نمایند .
وی ابراز داشت: در ایام تعطیلات تابستانی دانش آموزان می توانند با برنامه ریزی صحیح و منجسم زمانی برای استراحت فکر و افزایش پتانسیل یادگیری برای دوره تحصیلی جدید را در کتابخانه های عمومی فراهم سازند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان تصریح کردتدارک دیدن مسابقات کتابخوانی و شرکت دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این امر ارتقای سطح مطالعاتی افراد را به دنبال دارد
موسی زاده از اغاز فعالیتهای کتابخانه عمومی مشارکتی بقیه الله بخش گنبکی ریگان خبر داد وعنوان کردتوجه اين برنامه با محوريت كتاب و كتابخوانی به منظور نهادينه كردن فرهنگ مطالعه صورت مي گيرد.
وی با اشاره به نقش مهم كتابخانه های عمومی در ارتقای بصيرت و آگاهی جامعه، افزود: كتابخانه های عمومی به عنوان يكی از مهم ترين اركان در توسعه فرهنگی كشور محسوب مي شود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان گفت :باید در کتابخانه های عمومی فضایی شاد را ایجاد نمود تا بتوان سطح مطالعه را بالابرد.
موسی زاده بیان داشت: در دو کتابخانه عمومی شهر وبخش گنبکی بیش از 15هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف نگهداری میشود .

انتهای پیام/ی

کتابخانه ها بهترین مکان برای پرکردن اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار