اصفهان؛

با آمادگی نسبتاً کامل در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: با آمادگی نسبتاً کامل در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنیم و برای قهرمانی به ویتنام می‌رویم و امیدوار هستیم با جام به ایران بازگردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید احمد‌عباسی  در خصوص میزان آمادگی تیم فوتسال گیتی‌پسند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم ما یک ماه و نیم زود‌تر تمرینات خود را آغاز کرد و در حال حاضر به آمادگی بدنی که مد نظر بود رسیده‌ایم.

وی افزود: از نظر تاکتیکی نیز با انجام 3 بازی در لیگ برتر فوتسال به اشتباهات خود پی بردیم و با آمادگی نسبتاً کامل در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنیم.

بازیکن گیتی‌پسند بیان داشت: سطح مسابقات بسیار بالا است و کشور‌هایی هم‌چون ژاپن، تایلند و ویتنام سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند و بازیکنان خارجی خوبی را در اختیار گرفته‌اند ولی ما هم نماینده ایران هستیم و برای قهرمانی به ویتنام می‌رویم و امیدوار هستیم با جام به ایران بازگردیم.

احمد‌‌عباسی در پایان گفت: محل برگزاری بازی‌های آسیا مشابه سالن 25 آبان است و تمرین در این سالن خیلی به ما کمک می‌کند که در ویتنام مشکلی نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.