ملي‌پوش تيم فوتسال گيتي‌پسند گفت: همه تيم‌هاي حاضر در اين بازي‌ها خوب هستند و در گروه سختي قرار داريم، به بازي اول نگاه ويژه‌اي داريم و مي‌خواهيم تورنمنت را خوب شروع كنيم تا به مقام قهرماني برسيم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر حسن‌زاده دیروزدر حاشیه آخرین تمرین تیم فوتسال گیتی‌پسند پیش از اعزام به جام باشگاه‌های آسیا  اظهار داشت: هماهنگی و آمادگی بسیار خوبی داریم و بازی‌های لیگ برتر فوتسال را خوب پشت سر گذاشتیم و آمادگی کامل را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا داریم.

وی افزود:‌ با توجه به تجربه‌ای که دارم و تا جایی که در توانم باشد به تیم کمک می‌کنم و در اختیار تیم هستم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

ملی‌پوش گیتی‌پسند ادامه داد: همه تیم‌های حاضر در این بازی‌ها خوب هستند و در گروه سختی قرار داریم، به بازی اول نگاه ویژه‌ای داریم و می‌خواهیم تورنمنت را خوب شروع کنیم تا به مقام قهرمانی برسیم.

وی با توجه به برگزاری تمرینات گیتی‌پسند در سالن 25 آبان گفت: تمرینات خوبی را در این سالن انجام دادیم و شباهت زیاد این سالن به محل بازی‌های آسیا به ما کمک زیادی می‌کند و امیدوار هستیم بتوانیم در این رقابت‌ها موفق شویم.

 

انتهای پیام/م

 

اميدواريم بتوانيم در آسيا موفق شويم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.