تعرفه مصرف گاز طبیعی در مقایسه با سال 94 هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جمشید ظهیری، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با توجه به میزان مصرف گاز در فصول مختلف، شرکت ملی گاز ایران، سال را به 2 فصل گرم و سرد تقسیم کرده است و در فصل گرم که از 15 فروردین تا 15 آبان است نرخ گاز بها برای هر متر مکعب از هزارو 81 ريال تا 4هزار و 301 ریال محاسبه می شود.

وی افزود: همچنین در فصل سرد که از 16 آبان تا 14 فروردين سال بعد را شامل می شود، قیمت هر متر مکعب گاز به صورت پلکانی بر اساس میزان مصرف تعیین می شود که حداقل آن از 414 ریال برای دامنه كم مصرف شروع و برای دامنه مصرفی بالای 1هزارو 200 متر مکعب قیمت به 4هزار و 830 ریال خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان اعلام کرد: در سال گذشته در فصل گرم تغییراتی ایجاد شد و دامنه آن از اول فروردین تا آخر آبان تعیین شد که این موضوع امسال اصلاح شد یعنی هم به لحاظ دوره زمانی که از 15 فروردین تا 15 آبان و هم از نظر محاسبه گاز بها که قیمت به صورت پلکانی تعیین شد.

ظهیری با اشاره به اینکه هم اکنون این شرکت بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد تصریح کرد: از مشترکان درخواست می کنیم برای ارائه خدمات هر چه بهتر هزینه گاز خود را به موقع پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/ع
 

تغییر نکردن تعرفه گاز در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.