دوره آموزشی رعایت حقوق شهروندی و تکریم مشترکان در شرکت گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرعامل شرکت گاز گیلان در دوره آموزشی طرح تکریم در جمع نیروهای امداد، کنتورخوان و گازبان گفت:در راستای تحقق طرح تکریم برای مشترکان باید همه ارکان سازمان درگیر باشند و از شرکت کنندگان در این دوره آموزش خواست به دلیل تماس مستقیم با مردم و مشترکان، با رعایت نکات اخلاقی و اخلاق حرفه ای، ضمن ارائه خدمات، اعتماد مردم را جلب کنند.
 
جمشید ظهیری با بیان اینکه رویکرد شرکت گاز در آغاز نیم قرن دوم فعالیتش بر فرایندگرایی و افزایش کیفیت متمرکز شده است افزود: باید تلاش کنیم تا با اصلاح فرایندها و توانمندسازی نیروها در مسیر اهداف شرکت قدم برداریم.
 
وی ضمن تشریح اهمیت تکریم ارباب رجوع ،سامانه رسیدگی به شکایات و سیستم تولید و صدور قبض آنلاین تصریح کرد:یکی از اهداف اصلی شرکت گاز استان گیلان توجه به نیاز های مشتریان و پاسخگویی شفاف و به موقع به آنها است.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.