اشک‌های سوزناک پدر و مادر آتنا در غم فراق فرزند + فیلم

سرنوشت غم انگیز آتنا اصلانی دل مردم سرزمین پارس را سوزاند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ قتل آتنا اصلانی دختربچه هفت ساله پارس آبادی به دست یک مرد شیطان صفت روح تمام مردم ایران را جریحه دار کرده است.

خانواده آتنا به همراه تمامی مردم پارس آباد خواستار اشد مجازات برای قاتل دخترشان هستند.

گفتنی است؛  29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله به نام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش که به گفته اطرافیانش دختری باهوش وخوش‌زبان بود، گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود. آن روز وقتی پدر مشغول گفتگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان شهرستان پارس‌آباد می‌گوید: آتنا زمان‌هایی که کنار بساط پدرش بود، برای استفاده از دستشویی یا خوردن آب به مغازه رنگرزی که در نزدیکی بساط پدرش بود، می‌رفت. صاحب مغازه مردی 40 ساله بود که آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ می‌شناخت. آن روز هم بی‌آنکه پدرش متوجه شود، آتنا راهی مغازه مرد 40ساله شد غافل از اینکه او نقشه شومی برایش کشیده بود.

ساعتی از رفتن آتنا می‌گذشت و پدرش که آن روز سرش شلوغ بود، به تصور اینکه او به خانه برگشته است، به کارش ادامه داد. از سوی دیگر مادر آتنا تصور می‌کرد که دخترش نزد پدرش است و همین باعث شد که تا چند ساعت بعد کسی متوجه ناپدید شدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتی مرد دستفروش بساطش را جمع کرد و راهی خانه شد، معلوم شد که آتنا گم شده و کسی از او خبر ندارد.

دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متأسفانه خانواده دختربچه دیر متوجه گم شدن او شدند.آنها بعد از جست‌وجوی بسیار، وقتی ردی از او پیدا نکردند ماجرا را به کلانتری گزارش کردند. روز بعد، حدود ساعت 11بود که این پرونده به دادستانی آمد و ما در جریان آن قرار گرفتیم و از همان زمان تحقیقات گسترده برای پیدا کردن دختربچه گمشده شروع شد.

با توجه به اینکه چند روز قبل از این ماجرا ، حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی توسط داعش رخ داده بود ، شایعه دزدیده شدن این دختر توسط گروه تروریستی داعش داغ تر شد.

روز دوم شایعه بدهکار بودن پدر آتنا به یک فروشنده اهل بانه در فضای مجازی پیچید و گفتند گم شدن این دختر به نوعی تسویه حساب شخصی است.

روز سوم که سگ های جسد یاب هلال احمر در جستجوی جسد احتمالی بودند ، خبر از خودکشی جوان معتادی به نام «جهان» که 3 ماه پیش هم در خانه پدر آتنا مستاجر بوده در شهر پیچید و گفته شد که این معتاد، خبری از این ماجرا داشته و بخاطر این موضوع خودش را حلق آویز کرده است. اما مسئولان پس از تحقیقات لازم اعلام کردند خودکشی آن جوان هیچ ارتباطی با ماجرای گم شدن آتنا کوچولو ندارد.

در همان شب خیابان های شهر پارس آباد ، یکی از پرجمعیت ترین شبهایش را تجربه کرد، زیرا در فضای مجازی منتشر شده بود که آتنا اصلانی در روستای ایران آباد از توابع بخش مرکز پارس آباد پیدا شده است و مامورین انتظامی در حال تحویل آن به خانواده ایشان می باشند و همه اهالی شهر از خانه خارج شده و به چهارراه امام کوچه مسجد جامع (خانه پدر آتنا) آمده و برای دیدن آتنا تجمع کردند که این خبر هم دروغ از آب در آمد و منتشر کنندگان این شایعه توسط دادستان روانه زندان شدند.

هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی برای دختربچه روی داده و او کجاست اما با گذشت زمان، وقتی هیچ ردی از وی به‌دست نیامد، فرضیه اینکه او قربانی سرقت شده باشد، قوت گرفت؛ چرا که آتنا آن روز 6 النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. درحالی‌که خبر گم شدن دختربچه در شهر پیچیده و همه را نگران کرده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در محلی که پدر آتنا دستفروشی می‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط این دوربین‌ها پرداختند.

دوربین یکی از مغازه‌ها لحظه‌ای که آتنا قدم‌زنان در پیاده‌رو می‌رفت و از بساط پدرش دور می‌شد را ضبط کرده بود. اما دوربین بانکی که در همان مسیر و چندین متر آن‌ طرف‌تر بود تصویری از دختر بچه ضبط نکرده بود. این یعنی دختربچه پیش از اینکه به دوربین دوم برسد، مسیرش را تغییر داده بود. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد در این مسیر به‌ خاطر جوی آبی که وجود داشت و همچنین حضور چندین دستفروش کنار پیاده‌رو، امکان اینکه دختربچه از پیاده‌رو به آن‌سوی خیابان رفته باشد، وجود نداشت. پس بی‌شک او پس از عبور از مقابل دوربین اول و رسیدن به دوربین دوم، ناپدید شده بود.

اعتراف قاتل آتنا به قتل

مأموران وقتی متوجه شدند که در این مسیر، مغازه رنگرزی مرد 40 ساله‌ای به نام «اسماعیل جعفرزاده» وجود دارد که آتنا گاهی اوقات برای خوردن آب به آنجا می‌رفت، حدس زدند که وی روز حادثه نیز به این مغازه رفته و پس از آن ناپدید شده است. به این ترتیب مرد رنگرز به ‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت. اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

ماموران در ادامه بررسی ها متوجه شدند فایل های مربوط به روز گم شدن آتنا در دوربین های مدار بسته مغازه جعفرزاده ، پاک شده اند. ولی با این وجود باز هم او حاضر به اعتراف نبود.

مرد رنگرز مدعی بود که از سرنوشت آتنا بی‌خبر است. حال آنکه بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که او 5سابقه کیفری ازجمله کودک‌ربایی، تجاوز به‌عنف و اعمال منافی عفت داشته است. 5روز از ناپدیدشدن دختربچه خردسال گذشته بود که بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر کرد و او برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

طباطبایی، دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متهم در همه مراحل بازجویی اظهار بی‌گناهی می‌کرد و مدعی بود که نمی‌داند چه اتفاقی برای آتنا رخ داده، با این حال بررسی‌های گسترده و شبانه‌روزی و بازبینی حدود 60ساعت فیلم دوربین‌های مداربسته جای شکی باقی نگذاشته بود که آتنا در مقابل مغازه او ناپدید شده و وی حقیقت را انکار می‌کرد. این مرد حتی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت اما با این حال مدعی بود که بی‌گناه است.

او ادامه می‌دهد: در این مدت‌ 2بار دستور بازرسی مغازه و محل زندگی مظنون پرونده صادر شد. مأموران با حکم قضایی راهی آنجا شدند و همه جا را با دقت گشتند اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد. پرونده تبدیل به پرونده‌ای پیچیده شده بود تا اینکه در ادامه تحقیقات به سرنخ مهمی رسیدیم.

روز 19 تیر ماه درست 22 روز پس از ماجرای گم شدن آتنا کوچولو، خانم و برادر جعفرزاده در ورود به محل پارکینگ خودروی مظنون ، متوجه بوی گندیده ای می شوند که محیط را فرا گرفته است.

آنها سریعا محل را ترک کرده و به گفته یکی از همسایگان، برادر مظنون که در طبقه اول خانه جعفرزاده مستاجر بوده است، سریعا خانه را تخلیه کرده و به محل دیگری نقل مکان می کند و موضوع به پلیس اطلاع داده می شود.

پلیس متوجه می شود مرد رنگرز در ساختمانی که زندگی می‌کند پارکینگ ندارد و خودروی خود را جای دیگری پارک می‌کند. در یک کوچه فرعی در نزدیکی محل زندگی او ساختمانی بود که در طبقه اول آن مغازه‌ای وجود داشت که تبدیل به پارکینگ شده بود. صاحب ساختمان این پارکینگ را در اختیار مرد رنگرز قرار داده بود تا خودرواش را آنجا پارک کند.

عصر دوشنبه 19تیرماه، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده در آنجا پیدا شود. آنها در داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. وقتی در بشکه باز شد، داخل آن پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند.

داخل کیسه یک گونی بود که وقتی در آن را باز کردند به یک ساک پارچه‌ای رسیدند. پس از باز شدن زیپ ساک بود که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دادکه مدت‌ها از مرگ او می‌گذرد و او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.

با پیدا شدن جسد آتنا کوچولو و انتقال آن به پزشکی قانونی، بازجویی از مرد رنگرز ادامه یافت. او این بار ادعای تازه‌ای مطرح کرد و گفت که خبر نداشته داخل بشکه پلاستیکی جسد دختربچه وجود داشته است. دادستان پارس‌آباد می‌گوید: از آنجا که متهم مواد‌مخدر مصرف می‌کند ادعا کرد که چند روز پیش قاچاقچیان موادمخدر بشکه پلاستیکی را به داخل پارکینگ آورده و به او گفته‌اند که داخل آن موادمخدر است و او خبر نداشته که به جای مواد، داخل بشکه جسد دختربچه گمشده است.

هر چند مرد جنایتکار سعی داشت هر طوری شده خودش را بی‌گناه جلوه دهد، اما در نهایت بازجویی‌ها و تحقیقات کارآگاهان به نتیجه رسید و این مرد به قتل آتنا اعتراف کرد.

او گفت: دو، سه روزی بود که با دیدن آتنا و طلاهایش وسوسه شده بودم. روز حادثه به مغازه‌ام آمد که آب بخورد و چون کسی آنجا نبود، به طرفش رفتم.

خواستم نقشه‌ام را اجرا کنم اما او شروع کرد به فریاد زدن. برای همین دستم را روی دهانش گذاشتم و وقتی به‌خودم آمدم که دیگر نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و جسدش را داخل ساکی گذاشتم و آن را به پارکینگ بردم و در بشکه پلاستیکی مخفی کردم تا سر فرصت در محلی خلوت رها کنم اما چند روز بعد به‌عنوان مظنون دستگیر شدم و رازم فاش شد.

به گفته دادستان پارس‌آباد، پس از اعترافات مرد جنایتکار، طلاهای دختربچه که متهم آنها را در مغازه‌اش جاسازی کرده بود، کشف شد. به این ترتیب شعبه‌ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده درنظر گرفته شد و هم‌اکنون منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم و قرار است این پرونده به‌طور ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شود و متهم به مجازات قانونی خود برسد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
قاتل که مرگی بدتر از دختر شما داشت تامام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا ازشون کنه من نمیشناختمش وقتی این خبر را شنیدم قلبم درد گرفت واقعا اعدام برای این سنگدل وجانی کمه خدا به پدر ومادر اتنای عزیز صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
ماه میگیرد از شرم نگاهت آتنا ابر میگیرد از لبخند ماهت آتنا ، واقعا سخته برا پدر مادرش امید و ارم من را در غم خود شریک بدانندالهی خدا به خانواده صبر بده و خواهرش آسنا که همبازی دیگه نداره الهی روحت شاد باشه آتنا
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح دشتی
۱۹:۵۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
اتناجان بهشتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
اتنا جان چه ساده ودرد ناک از میان مارفتی با کوله باری از ارزو۰ خواهرت بدون تو هم بازی ندارد ومادرت همیشه چشم انتظار توست وپدرت مرگ تو را باور نمیکند ویک ملت به انتظار تو نشسته اند کجایی؟؟
این حق تو نبود که تن کوچک تو زیر هزاران خاک سرد برود کاش بودی ۰۰۰
بعد تو اتاقت دست خورده ماند ۰۰۰
به خواب پدر ومادرت بیا وبهشت مبارکت
اتنا۰۰۰۰۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
من خیلی ناراحتم خیلی چه بگم مرگ برقاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
باعرض تسلیت به خانواده داغداراتنای مظلوم معصوم.

صلوات برروح پاکت اتنا جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
اصلا چرا چنین بلایی باید سر یک دختر بچه بیاد؟ دختر بچه معصومی که الان باید پیش پدر مادرش باشه ومشغول بازی وشادی به این طرز فجیع کشته می شه و می ره زیر خاک . چرا امنیت وجود نداره؟ چرا این قاتل کثیف با این همه سابقه جنایی آزاد باشه که این بلا رو سر این دختر بچه معصوم بیاره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
آتنا جان بهشت بر تو مبارک ... ولی ای کاش نمی رفتی غم نبودن تو را چگونه تحمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
a
۰۰:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
آتنا جان روحت شاد فرشته مظلوم ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
خدا به پدر و مادرت صبر بده آتنا جان بهشت بر تومبارک عزیزم چه مظلومانه رفتی...
Germany
هموطن
۰۹:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
اتناجان همش تصويرت جلوي چشامه خدا به خانوادش صبربده انشاءالله واقعاسخته! خبرقتل اتناجان رو ازتلويزيون وخبردنبال ميكرديم همگي اشك ريختيم همه ايران بخاطرآتناجان عذاداره،خدالعتت كنه اي مردقاتل سنگدل شيطان صفت خدالعنتت كنه.اعدام هم واسش كمه بايد شكنجه بشه زجربكشه تاوقتي جونش تموم شه
-
محمد
۰۹:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
از طرف مردم ایلام تسلیت میگم.... قاتل را اعدام کردند اما کاش ان را با دستان پدر آتنا خفه می کردند تا مرحمی باشد بر زخمش.. اعدام این جانی ساده ترین روش از بین بردنش بود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۶
آتنا جان روحت شاد از خداوند صبر برای پدر و مادرت میخواهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
من تهرانی هستم خیلی ناراحت شدم هنوزم ازیادم نمیره با اینکه نمی شناسمش من تسلیت میگویم به خانواده ی اقای اصلانی وهرچه زودتر زودتر اون قاتل رو تیکه تیکه کنند خدا رحمتش کند اتنای عزیزم رو خدابه خانواده اش صبر بدهد واسنا جون رو نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
من تهرانی هستم خیلی ناراحت شدم هنوزم ازیادم نمیره با اینکه نمی شناسمش من تسلیت میگویم به خانواده ی اقای اصلانی وهرچه زودتر زودتر اون قاتل رو تیکه تیکه کنند خدا رحمتش کند اتنای عزیزم رو خدابه خانواده اش صبر بدهد واسنا جون رو نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه چطوردلت اومدسراین بچه معصوم این بلا روبیاری سنگ سارش کنید تا همه مردم بخصوص پدر مادرایی که بچه کوچیک دارن خوشحال بشن اتش جهنم درانتظارتوست ..اتنا جان دختر نازنینم بهشت مبارکت باد.
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۰:۵۳ ۳۰ تير ۱۳۹۶
خانواده محترم اصلانی ، مارا نیز در غم از دست دادن عزیزتان آتنا شریک بدانید.
جمعی از دانشجویان مراغه ای دانشگاه محقق اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۰:۲۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
این حیوون رو باید تیکه تیکه کرد
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۰:۲۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
این حیوون رو باید تیکه تیکه کرد
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
آتنا جوون روحت شاد جای تو بهشته کوچولوی خوشگل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۶
اعدامممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۹ تير ۱۳۹۶
آتنا جان پیش خدا برای ما آمرزش بطلب،خیلی مظلوم بودی و بی دفاع دلم خیلی آزرده شد کاش اون جا بودم و سزای اون شیطان رو میدادم خیلی سخته خدا به والدینش صبر بده تمام ایرونیا در غمتون شریکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
وای وای چه دنیای بدی شده من یه مادرم خدابچه هامونو درپناه خودش حفظ کنه این قاتل روباید جلو ملا عام شلاغ زد تاگوشتش کنده بشه وبع زنده زنده آتیشش زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
Wow
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
باید اینجور جانیا هاروبه بدترین نوع به مجازات برسند ادام کم است باید توری به مجازات برسد که آوازه آن به تمام دنیا برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
روحت شاد خواهرکم.زود بود برایت دیدن روی کثیف دنیا.بنظرم یکی از علل بروز چنین فاجعه هایی اعتیاده.این قاتلِ بیشرف معتاد بوده.اگه خاطرتون باشه قاتلِ ستایش هم اعتیاد داشت به مشروبات الکلی.ازمسئولین عاجزانه تقاضاداریم اعتیاد رو ریشه کن کنند.هر چی سرمون میاد از همین موادِ لعنتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
مرگ بر سند 2030
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان خرمشهر
۱۱:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۶
آتنا جان روحت شاد چه مظلومانه از دنیا رفتی در آن دنیا بهتزین مکان بهشت داری.
خداوند به شما خانواده محترم اصلانی صبر و شکیبایی بده ما مردم خرمشهر در غم تان شریکیم.
برای اعدام این شیطان صقت طناب دار کافی نیست باید تحویل مردم پارس آباد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
خدایا به این خانواده محترم داغدار و همه مصیبت زده ها صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرما ...الهی ما ونسل همه مارا آ نی و کمتر از آ نی به خود وا مگذار .وعاقبت مان را ختم به خیر بفرما آمین یا رب العالمین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
این اتفاقات نتیجه این هست مردم از قوانین و احکام اسلامی دور شدن جامعه آلوده شده خیانت و فساد بسیار شده امروز که این حادثه اتفاق افتاده شاید پرده از خیانت و جنایت دیگری چند وقت ديگه برداشت بشه مردم غرق در هوای نفس شدن هم دیگه رو گمراه می کنند این وعده الهی هست
Iran (Islamic Republic of)
E3maeil
۱۳:۲۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
احسنت کاملا همینه درسته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
آتناجان غم تو دل همه ما را سوزانده
اشک همه را درآورد
خدا به پدر و مادر آتناجان صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
یک فرهنگی
۰۸:۲۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
اگر سند 2030 اجرا میشد کمتر شاهد وجود این فجایع بودیم .ولی متاسفانه توسط برخی جاهلین جلوی ان گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
توی بقیه کشورها که اجرا میشه چرا از این مسائل هست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
اخی عزیزم.......کثافت عوضی برای چتتا تکه طلا...باید تکه تکه ش کنند تا عبرت بشه....چطور دلش امده ....طلاها را از دستش درمی اورد ورهاش میکرد بره....بچه بیچاره ...اخی..
Kuwait
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
خدا لعنت کند قاتل اتنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
در جریان معدن یورت و خانواده معدنچیان خیلی کوتاهی شد ، اینجا دیگه کوتاهی نکنید خواهشا ...
به معدن یورت هم برسید ،

آتنا جان روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۹ تير ۱۳۹۶
من درعجبم از اینکه این شخص سابقه تجاوز به عنف داشته ٬ چرا قبلا اعدام نشده!تجاوز به عنف وزنای محصنه حکمش اعدامش است
بالاخره مسیولان قضایی هم مقصرند وقتی حکم خدا را اجرا نمیکنند وتعطیل میکنند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۹ تير ۱۳۹۶
دلم گرفته خدا جون چرا تو ایران ما که گرگ نداشتیممتنفرم از هر چه مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
این کثافت را باید به بدترین نوع ممکن کشت کشتنی که حداقل 2 ساعت با زجر باشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۵۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
قیاس کردن گرگ با این مرد جفای بزرگی به گرگ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
وای خدا من خودم یه دختر اندازه اتنا دارم چقدر گریه کردم خدا به پدر ومادرش صبر بده خیلییییییی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۹ تير ۱۳۹۶
واقعا شرم اوره که یه همچین ادمایی توی کشور ما وجود داشته باشه
-
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
قاتل 5 سال سابقه کیفری و قبلا تجاوز کرده است چرا اعدام نشده است . اگر قبلا اعدام می شد الان آتنا زنده بود.
Iran (Islamic Republic of)
حسام کهیش،اهواز
۰۰:۰۲ ۲۹ تير ۱۳۹۶
از طرف ایل بختیاری از خوزستان تسلیت گفته و شریک غمتان هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۶
مرگ بر تو ای قاتل
Germany
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
فقط باید اعدام بشه شرم بر قاتلت
Germany
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
فقط باید اعدام بشه شرم بر قاتلت
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر
۲۲:۵۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا به خونواده اصلانی صبر بده .. اون شیطان صفت راباید هر روز صدگرم از گوشتش را گند به سگ ها داد ن اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا به داد پدرومادرش برسه فقط من میدانم که به والدینش چی میگذره چون من هم بچه ام رواز دست دادم اتنا جان روحش در بهشت هست خداوندرحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
قطعه قطعه کنینش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
این که این شیطان کثیف سابقه کودک ربایی وتجاوزبه عنف داشته وازادبوده ازهمه جالبتره..همه این جرما حکمش اعدامه..پارتی داشته
Iran (Islamic Republic of)
عسل، ازاهواز
۲۲:۳۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
آتناجان....! حالا که تو نیستی مردم با خاطرات تو یاد تورا میکنند.....تو تنها نیستی.....پدرت و مادرت دلتنگ تو هستند .... تو فرشته ای هستی که برای انجام اعمالت آمده بودی تا برگردی......نگران نباش.....آن جایی که تو هستی با فرشته ها خیلی خوب است....! ما همه برای تو ناراحتیم.....نگران نباش.... آرام بخواب آتنا جان..... روحت شاد....
Seychelles
علی
۲۲:۳۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
من علاوه بر اينكه براي آتنا و خانوادش مدتیه ناراحتم و افسرده بلکه برای خانواده قاتل هم ناراحتم اونا دردشون بیشتر از خانواده اصلانی هستش
Iran (Islamic Republic of)
زهرا پیرمغان
۲۲:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اتناجان آسمانی شدنت مبارک عزیزم...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا به خانوادش صبر بده .... روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
روستازاده
۲۲:۰۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه
Germany
حسین
۲۲:۰۰ ۲۸ تير ۱۳۹۶
دنیا پر شده از انسان های بی رحم البته انسان نمیشه گفت چون این کار ها در شان انسایت نیست
تو دنیا وقتی حرف از سربریدن و کشتن کودکان می شنویم به فکر داعش میفتیم داعش فقط اون داعش نیست هستن کسایی تو همه جای دنیا که از داعش بدترن.
Iran (Islamic Republic of)
عسل نوروزی نژاد،اهواز
۲۱:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
آتنا جان...! حالا که تو نیستی مردم با خاطرات تو تورا یاد میکنند ..... تو تنها نیستی .......پدرت و مادرت دلتنگ تو هستند.....تو فرشته ای هستی که برای انجام اعمالت آمده بودی تا برگردی...نگران نباش.... آن جایی که تو هستی بافرشته ها خیلی خوب است......ماهمه برای تو ناراحت هستیم....آرام بخواب...آتنا جان....روحت شاد.....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
آتنا جان بهشت بر تو مبارکباد هرچند اشک همه را درآوردی من که نه دیده بودمت ونه میشناختم ونه تا اکنون به دیار وسرزمین پاکتان آمده ام وفقط از رسانه ها دنبال کردم درود بر مردم غیرتمند وبا ارزش دیاروسرزمین پاکتان مردم نجیب وغیرتمند پارس آباد
Iran (Islamic Republic of)
مهنا
۲۱:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اگه تو همون جرایم قبلیش مجازات شده بود الان این دختر بیچاره قربانی نشده بود
Iran (Islamic Republic of)
خدایا چشمان ما را از افت هوا و هوس دور بدار
۲۱:۰۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
کسی که ۵ بار سابقه کودک ربایی و تجاوز به عنف داشته پس چطور راست راست داشته زندگیش رو می کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
به بدترین وجه اعدامش کنید تا کسی جرات نکنه ازاین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
ایران درغم ازدست دادن آتنا عزاداراست، تسلیت میگم ازطرف تمام مردم خوزستان، روحت شاد، ای گل باغ بهشت،آتنای عزیزم تودخترتمام مردم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
زهراازاردبیل
۱۸:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
من ازاون روزی که این خبروشنیدم خیلی افسرده شدم توروخداسنگسارش کنیداعدام چیه.خدابه خانوادش صبربده اتناجان خیلی قیافت نازوخوشگل بودحیف ازتوکه رفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا به پدر مادر آتنای مظلوم و معصوم صبر بده ما که هم استانیش هستیم یک هفته است هر روز برای مظلومیت دختر شهر و استانمان گریه می کنیم بیچاره والدین آتنا چی می کشند. خدا لعنت کنه این سگ هار داعش صفت را، امیدوارم که تا ابد در آتش جهنم عذاب بکشه.
Netherlands
زهرا
۱۷:۵۸ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اسماعیل رنگرز جهنم مبارکت. تو فقط اتنا را نکشتی انسانیت را کشتی وای بر خوی حیوانیت حیف اسماعیل باید اسمت را شیطان می گزاشتند مادر اتنا به یاد دختر گریه کردم از خدا برایت صبر خواستم دیگر توی دست اسنا طلا نداز با تو من وهمه ایران داغداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اتناجان خوش بحالت که رفتی بهشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
هزاران بارلعنت برقاتل پست فطرت وجنایتکارش باد.انشاا...بایزیدوشمرمحشورشود.
Germany
مجتبی
۱۷:۰۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
سخته واقعا سخته ادم نمیدونه چی بگه

ولی این میگم خدایا هرگز ما رو به حال خود رها مکن

اشرف مخلوقاتت در ثانیه میتونه حیوان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
وای که چقد گریم گرفت خدا لعنتش کنه . قاتل رو تو شهر بگردونین مردم سنگبارونش کنن بمیره قطعه قطعه شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
آیا یک گرگ نر با توله ماده گرگ دیگری چنین کاری می کند؟!
Germany
سکوت
۱۶:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
فقط سنگ سارش کنید تمام
این بهترین روش کشتن این نامرده
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۶:۳۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
باداشتن ۵سابقه ی کیفری، هنوز زنده ست. سزاش اعدامه...
"آتنای نازنین، به چهره ی معصومانه ات که خیلی ناراحت شدم"
روحت شاد. خدا به دل پدر و مادرت صبوری عطا کنه...
Kazakhstan
محمد
۱۶:۲۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
با لحظه لحظه این فیلم اشک ریختم.
خدا لعنت کند این انسان شیطان صفت را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
عدام براي اين حرامزاده شربت قند است اين را بايد سنگ سار کرد.....
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۱۶:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خیلی داغ سنگینی بود. همه ما عزاداریم. انشالله با حضرت رقیه محشور میشه و به خواب پدر و مادرش بیاد و بگه که چقدر جاش توی بهشت خوبه و دیگه براش گریه نکنند و دلتنگش نشند.
Iran (Islamic Republic of)
SINA
۱۶:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
قتل آتنا اصلانی برای من خیلی ناراحت کننده بود من به خانواده محترم اصلانی تسلیت عرض می نماییم من از مسئولان قضایی درخواست می کنم از رئیس قوه قضاییه آقای صادق لاریجانی و دادستان کل کشور قاتل جنایتکار رو اعدام کننده باتشکر
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
تجاوز رو ننوشتسد
Netherlands
سیدجاسم
۱۵:۴۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه .بچه جای دخترشه.مرتیکه باید سنگسار بشه.جرم دیگه هم داره اونهم جریحه دار کردن قلب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
حروم زاده چطور دلش اومد آخه
خواهش میکنم از مسئولین سریع تر ای گرگ رو به سزای اعمالش برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا سر هیچ پدری نیاره،دخترا بابایی هستن و با رفتن شون باباشونم میره...فقط از خدا میخوام خودش به خانواده ش صبر بده من که دیدم و و فقط گریه کردم
ترو خدا مراقب بچه هاتون باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اعدام برای او کم است یک قطعه از بدن او را ببرید بعد اعدام تف بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
مرگ بر کسانی که ریشه این فاجایع رو در کشور گذاشت ن
مرگ بر سند ننگین ۲۰۳۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۶
به نام خدا

با سلام

مرگ بر کسانی که از این اتفاق ها برای سیاست خود استفاده کرده و به جای همدردی و ریشه یابی سند بی غیرتی ر توجیه می کنند.
آخرین اخبار