سرمربی استقلال خوزستان گفت: شرایط باشگاه خطرناک است زیرا 18 بازیکن از دست دادیم اما بازیکنانی که در تیم هستند، بسیار باغیرت و شهامت زیادی دارند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی درباره دیدار استقلال خوزستان و ملوان که به حاشیه کشیده شد، اظهار داشت: دیدار خوبی بود اما متاسفانه در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد و به هیچ وجه دوست نداشتم، این اتفاق رخ دهد. ملوان تیم با شخصیت و دوست داشتنی است و خیلی متاسف هستم که این اتفاق رخ داد و بازی نیمه تمام مانذ.

او افزود: شرایط باشگاه خطرناک است زیرا 18 بازیکن از دست دادیم اما بازیکنانی که در تیم هستند، بسیار باغریت و شهامت زیادی دارند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

ویسی درخصوص شرایط دانیال ماهینی بیان کرد: درباره ماهینی صحبتی ندارم  و منتظر اعلام رای فدراسیون هستم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره پرداختی به بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: تا به حال 20 درصد از پول بازیکنان را داده‌ایم و منتظریم ۱۰ درصد دیگر نیز به حساب بازیکنان واریز شود. از وضعیت راضی هستیم؛ باید ۳۰ درصد به آنها پرداخت کنیم که به احتمال زیاد تا پیش از هفته اول این اتفاق رخ دهد.

او درباره حمایت از استقلال خوزستان، بیان کرد: حتما باید فردی یا شرکتی پیدا شود که از باشگاه حمایت کند تا بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره جدا شدن بازیکنانش، بیان کرد: متاسفانه بازیکنان زیادی جدا شدند اما ۹۰ درصد  بازیکنان جدید قراردادشان را سفید امضا کرده‌اند و امیدوارم اتفاقات مالی خوبی برای ما رخ دهد.

او درباره عملکرد تیمش در لیگ هفدهم، بیان کرد: هدفمان خوشحال کردن  مردم خوزستان است و امیدواریم به این مهم برسیم. علی کریمی پذیرفتن هدایت نفت تهران کار بزرگی کرد و  به او تبریک می گویم . امیدوارم تیم خوبی در لیگ داشته باشد زیرا اگر تیم‌ها سطح خوبی داشته باشند، لیگ هم سطح بالایی خواهد داشت.

ویسی درباره هفته تقابل تیمش با تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی خطرناکی داریم اما خداراشکر این مسابقه در خوزستان برگزار می شود و می توانیم با امتیاز میزبانی پیروز این مسابقه شویم.

انتهای پیام/

ویسی: بازی خطرناکی مقابل تراکتورسازی داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار