رضا درویش به اظهارات تند عبدالله ویسی علیه باشگاه سایپا و علی دایی واکنش نشان داد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مبنی بر اینکه باشگاه سایپا و علی دایی از دانیال ماهینی درخواست مسدود کردن حساب هایش را داشته اند تا به این ترتیب شرایط انتقال او به جمع نارنجی پوشان پایتخت فراهم شود، اظهار داشت: نمی دانم ویسی براساس چه مستنداتی این صحبت ها را مطرح می کند. فصل گذشته لیگ برتر 9 اردیبهشت به پایان رسید و طبق قانون سازمان لیگ اگر بازیکنان در پایان فصل کمتر از 50 درصد مبلغ قراردادشان را  دریافت کرده باشند، می توانند این قرار داد را به صورت یک طرف فسخ کنند. 

او ادامه داد: از طرفی باشگاه سایپا در تاریخ 18 خرداد با ماهینی به توافق رسید. شک نکنید تیم حقوقی ما با بررسی مدارک ماهینی، شرایط امضای قراردادش را فراهم کرده است. اگر ویسی ادعا دارد ماهینی بیشتر از 50 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده، باید این موضوع را ثابت کند. زمانی که لیگ برتر به پایان رسید، سرمربی سایپا مشخص نشده بود. در این حالت چگونه می توانستیم از ماهینی بخواهیم حساب هایش را مسدود کند. 

درویش در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه سایپا برای عقد قرارداد بازیکنان، از آن ها  پرینت حساب نمی گیرد که بداند آیا حسابشان مسدود شد است یا خیر؟ بااین حال شاید ویسی مستنداتی دارد که چنین اظهاراتی را مطرح کرده است چراکه از فرد با شخصیتی مانند سرمربی استقلال خوزستان بعید است بدون داشتن مدرک به باشگاهی اتهام بزند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان درباره احتمال بازگشت آندو تیموریان به این تیم بیان کرد: دایی تاکنون درخواستی برای جذب آندو تیموریان نداشته است. البته وظیفه باشگاه سایپا این است با هر بازیکنی که مدنظر دایی باشد، مذاکره کند. در کل کادرفنی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت کامل دارد.

انتهای پیام/

دایی برنامه ای برای جذب آندو ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار