مدیر عامل سایپا گفت: موسی کولیبالی جزء گزینه های سایپا است اما تاکنون با وی به توافق نرسیده ایم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مذاکره باشگاه سایپا با موسی کولیبالی، مدافع سابق تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اظهار داشت: علی دایی وی را جزء فهرست نفرات مدنظر خود قرار داده و تیم نقل و انتقالاتی باشگاه سایپا، مشغول مذاکره با این بازیکن است. البته تاکنون توافق خاصی با کولیبالی نداشتیم.

وی درمورد اینکه درصورت به توافق نرسیدن باشگاه سایپا با کولیبالی، آیا کادرفنی این تیم برای تقویت کادرفنی خود گزینه دیگری را هم مدنظر دارد یا خیر، گفت: اگر علی دایی و دستیارانش روی گزینه خاصی به جمع بندی برسند، با آن بازیکن مذاکره می کنیم چراکه سیاست باشگاه سایپا به این شکل است  که تا زمانی که بازیکن خاصی مدنظر کادرفنی نباشد، با وی مذاکره نکنیم.

درویش درمورد اعتراض باشگاه نفت به فسخ قرارداد سه بازیکن این تیم و پیوستن آن ها به سایپا بیان کرد: بازیکنان فصل گذشته نفت به شکل قانونی قرارداد خود را با سایپا به امضا رساندند و درحال حاضر هم بدون هیچ مشکلی در تمرینات و اردوهای مان شرکت می کنند.

مدیرعامل سایپا درخصوص بازی دوستانه این تیم گفت:این بازی ها در راستای آماده سازی سایپا انجام می شود و علی دایی قصد دارد در چنین بازی ها، شاگردانش را محک بزند و آن ها را به هماهنگی برساند.

درویش در پایان درباره اینکه آیا تمرینات این تیم پس از برگزاری دیدارهای دوستانه تا زمان اردوی رامسر تعطیل است یا خیر؟ گفت: بعید می دانم علی دایی چنین تصمیمی بگیرد و به احتمال فراوان تمرینات مان پیش از رفتن به رامسر بدون وقفه پیگیری می شود.

انتهای پیام/

بدون اجازه دایی بازیکنی را جذب نمی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار