دستگیری پزشک قلابی در شهرستان سرباز

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به طبابت و توزیع داروی قاچاق می کرد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت و قلابی در در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان سرباز، بلافاصله دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از انجام تحقیقات محلی و پایش های اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع  طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت  با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت موازین قانونی و شرعی از محل مورد نظر بازرسی کردند .


این مقام انتظامی تصریح کرد : مأموران در بازرسی از محل طبابت این پزشک که به صورت غیره قانونی طبابت می کرد تعدادی سرم، آمپول، انواع قرص، شربت و تعدادی دستگاه فشار خون قاچاق کشف کردند.


سرهنگ سیامک مرادی در ادامه اظهار داشت: محل طبابت این پزشک پلمپ و وی به اتهام استفاده غیزمجاز از عناوین پزشکی، مداخله در امورات پزشکی، جعل و استفاده از سند مجهول و کلاهبرداری به دستگاه قضائی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ب

طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت در شهرستان سرباز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.