تفاهمنامه تعمیر و تجهیز مساجد در شهرستانهای آبادان و خرمشهر منعقد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منطقه آزاد اروند گفت: تفاهمنامه تعمیر و تجهیز 185 باب مسجد در شهرهای آبادان و خرمشهر میان سازمان منطقه آزاد اروند با نهادهای مختلف با موضوعات مرتبط با مساجد تنظیم و منعقد شد.

همایون قنواتی   افزود: با برگزاری نشست های مختلف با مسئولان ذیربط ، و براساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار شد تا 185 باب مسجد در شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار و چوئبده طی یک پروسه سه ساله تعمیر و تجهیز شوند .

وی گفت: همچنین طی توافق نامه ای، اوقاف و امور خیریه استان خوزستان به عنوان مجری این پروژه ها انتخاب و آنها نیز از ابتدای امسال کار را آغاز کردند.

 مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: طبق برنامه ریزی زمان بندی شده، امسال کار انجام تعمیر و تجهیز 70 باب مسجد در دستور کار مجری قرار دارد که تا پایان تیرماه امسال 25 باب مسجد کارهایشان به انجام و اتمام رسید و مابقی نیز تا پایان سال انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی مستندات و الزامات مربوط به این پروژه موجود است، گفت: در بازدیدهای انجام شده از مساجد، گفتگو با اعضای هیئت امنای مساجد و مسئولان شهری از جمله ائمه جمعه تمامی نیازها استحصال شد.

قنواتی افزود: موضوع اجرای کیفی کارها و برخورداری از سرعت مناسب در انجام  با نظارتهای مستمر کارشناسان مربوطه انجام می شود.

وی از کف پوش گذاری، بهبود سرویسهای بهداشتی، وضوخانه ها، سیستمهای صوتی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان اقدامات قابل انجام در پروسه تعمیر و تجهیز مساجد نام برد.

انتهای پیام/د

برای تعمیر وتجهیز 185باب مسجددر آبادان وخرمشهر اعتباری معادل یک صد میلیارد ریال پیش بینی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.