کرمان؛

تقاطع سربازان گمنام با 70میلیارد اعتبار ساخته می شود

نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور رییس و سایر اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد.

تقاطع سربازان گمنام با 70میلیارد اعتبار ساخته می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛محمدرضا فرقانی معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان، درباره‌ی قرارداد تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان (عج) با بیان اینکه متن این قرارداد همانند قرارداد سایر پل‌هایی است که با قرارگاه خاتم منعقد شده است، گفت: براساس قرارداد، هزینه‌ی ساخت این تقاطع غیرهم‌سطح بدون احتساب ضرایب، حدود 70 میلیارد تومان است.

وی درباره‌ی پیشرفت‌ ساخت پل ولی‌عصر (عج) گفت: تاکنون، 86 سگمنت نصب شده و 58 سگمنت باقی مانده که این تعداد سگمنت نیز در محل کارخانه ساخته شده است.

وی افزود: به‌دلیل مسایل ترافیکی در تقاطع ولی‌عصر (عج)، سگمنت‌ها در طول شب نصب می‌شوند و به همین دلیل سرعت ساخت این پل اندکی کُند پیش می‌رود.

علی‌اکبر مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان اینکه در مصوبه‌ی شورا تأکید شده هزینه‌ی ساخت این پل با یک سال تنفس پرداخت شود، افزود: ضرایب این قرارداد نیز مثل قراردادهای سال پل‌ها، براساس ضرایب سال 94 خواهد بود.

وی همچنین خواستار سرعت‌بخشیدن به ساخت پل‌های ولی‌عصر (عج) و سیدی شد.

زهرا ایرانمنش رییس کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌ی حجاب آرامش زندگی است،از شهردار کرمان و معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برای برگزاری این ویژه‌برنامه تشکر کرد و خواستار استمرار این برنامه‌ها شد.

وی به حضور مشاور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست این کمیسیون اشاره کرد و گفت: دو مدرسه‌ی 38 شهدا و نیایش، برای استفاده‌ی بانوان در ایام تابستان درنظر گرفته شده است.

ایرانمنش از شهردار کرمان درخواست کرد: نسبت به تجهیز این دو مدرسه اقدام شود تا در ایام تابستان بانوان از این دو مدرسه استفاده کنند.

صدیقه زاهدی رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان با اشاره به زمین‌های ورزشی شهرداری کرمان گفت: زمین‌های ورزشی در محمدآباد، خیابان شهدای خانوک، خیابان میرزاآقاخان جنوبی، بولوار الغدیر، انتهای خیابان 24 آذر، بولوار رسالت، خیابان سده، انتهای خیابان شهدا، انتهای بولوار غدیر سه و بولوار 22 بهمن آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی از تکمیل ساختمان اداری باشگاه ورزشی و بهره‌برداری از این ساختمان در آینده‌ای نزدیک نیز خبر داد.

در ادامه، علی بابایی شهردار کرمان نیز با بیان اینکه ساختمان باشگاه ورزشی شهرداری کرمان به متراژ 639 مترمربع آماده بهره‌برداری است، گفت: عسکری مدیر باشگاه ورزشی شهرداری، با دست خالی و امکانات موجود شهرداری نسبت به ساخت باشگاه شهرداری اقدام کرده است.

وی افزود: سالن تیراندازی جنگل قائم هم که سال‌ها بلااستفاده بود، در حال بهسازی‌ است و طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرمان ادامه داد: برای تکمیل استخر شهرداری نیز آگهی کردیم تا بخش خصوصی ورود کند و پس از ساخت، به‌صورت BOT از استخر بهره‌برداری کند.

انتهای پیام/ح

تقاطع سربازان گمنام با 70میلیارد اعتبار ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار