امسال طرح نور و نور باران در کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان دختر در اردبیل از برگزاری طرح نور و نور باران در کشور خبر داد و گفت: این طرح‌ها نیز با محوریت مدرسه و دانش‌آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود که نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه نماز، عترت و قرآن طرح یاوران نماز است که این طرح نیز همه‌ساله با استفاده از ظرفیت مدیران و دانش‌اموزان بسیار خوب برگزار می‌شود که امسال نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ادامه از توزیع 4 میلیون جلد کتاب احکام دین در بین دانش‌آموزان کشور خبر داد و گفت: این امر نقش به سزایی در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ نماز و قرآن کریم داشته است.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی پیش‌بینی کرده است، افزود: این برنامه‌ها به طور منظم انجام می‌شود و ما توانسته‌ایم در بین دانش‌آموزان کشور اقدامات بسیار خوبی انجام دهیم.

مسیب زاده از سرمایه‌گذاری در حوزه قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان دختر خبر داد و افزود: دانش‌آموزان دختر نیز همانند دانش‌آموزان پسر از خدمات وزارت آموزش وپرورش به طور مناسب برخوردار می‌شوند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش  برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان ویژه پسر در اردبیل را بسیار خوب و بسیار قابل قبول عنوان کرد و گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد که انتظار می‌رود مسابقات ویژه دانش‌آموزان دختر نیز به طور منظم و باشکوه برگزار شود.

وی اظهار کرد: 33 تیم از استان‌های کشور در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان دختر شرکت کرده‌اند که در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل و قدردانی می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

طرح نور و نور باران در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.