شیراز؛

برگزاری جشنواره تئاتر استان فارس در شیراز

رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس گفت: جشنواره تئاتر استان فارس از ۲۰ تا ۲۳ شهریور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید وامق رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس گفت: جشنواره تئاتر استان فارس از ۲۰ تا ۲۳ شهریور به صورت تمام وقت در تماشاخانه‌های استاد پورشکیبایی، هودی، سپاسدار و لایق شهر شیراز برگزار می‌شود.


وی از آمادگی ۵۲ گروه تئاتر از سراسر استان برای شرکت در این جشنواره خبر داد و افزود: پس از بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه، ۱۲ نمایش برتر انتخاب می شوند و به جشنواره استانی راه می یابند و به این منظور هیات داوران از یکم تا ۲۰ مرداد به بازبینی آثار فرستاده شده می پردازند.


وامق درخصوص چگونگی اجرای نمایش های برگزیده که به تازگی تولید شده اند نیز اظهار داشت: برای نخستین بار پس از اتمام مرحله بازبینی و اعلام نتایج تا شروع جشنواره، آثار منتخب و تازه تولید شده در شیراز و شهرستان های استان، ۵ نوبت اجرای عمومی خواهند داشت.


رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس تصریح کرد: در جشنواره تئاتر فجر از هر استان ۲ گروه برای راه یابی به این جشنواره پذیرفته می شود که فیلم با کیفیت اثر خود را به بخش منطق های فجر می فرستند و در حضور خود کارگردان در تهران، فیلم‌ها داوری می‌شوند و به این ترتیب از ۳۲ استان و ۶۴ اثر رسیده، فقط ۱۶ اثر به بخش نهایی تئاتر فجر راه پیدا می کنند.
انتهای پیام/ر


شیراز میزبان جشنواره تئاتر استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.