اتفاق عجیب در شهر مراغه باعث فرار یک ملی پوش دو و میدانی از این شهر به سمت تهران شد.

ملی پوشی که از دست اشرار چادر نشین شدبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته اتفاقات ناگواری در مراغه رخ داد و باعث شد ملی پوش سابق دو و میدانی از این شهر فرار کند و به تهران پناه آورد.برهمین اساس  حسن شیر قوی ملی پوش سابق ماراتن ایران در گفتگو با خبرنگار ما درباره اتفاقات پیش آمده در شهرستا ن مراغه اظهار داشت: نوایی رئیس اداره ورزش مراغه ،متاسفانه  هیئت دوومیدانی را تخریب نمود و رئیس هیئت را به بدترین شکل ممکن اخراج نمود حتی به دختران دونده هجوم برد و پسرانی که در حال تمرین کردن بودند را از پیست به شکل توهین آمیزی بیرون کرد و وقتی من قصد داشتم از آن ها دفاع کنم با شدیدترین بی احترامی مواجه شدم.نوایی حتی تابلوی مدرسه دوومیدانی ام را از جا  کند و ساختمان مدرسه را تخریب نمود.

او ادامه داد:او حتی چند شرور را برای صدمه زدن به من به پیست دو و میدانی وارد کرد  و من در حال حاضر به خاطر‌ آبرویم از مراغه فرار کرده ام و در جلوی ورزشگاه آزادی چادر نشین شده ام.

شیرقوی دونده ماراتن کشورمان خود را برای المپیک 2020 توکیو آماده می کند و تا به حال هم با شرکت در برخی مسابقات افتخارات خوبی را برای کشورمان کسب کرده است.

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره اظهار کرد: من هم در این باره چیزهایی شنیده ام اما باید برای ارزیابی آن اطلاعات بیشتری کسب کنم. امیدوارم مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه به عنوان متولیان امر، مشکل حسن شیرقوی و شاگردانش را بررسی کنند.

او ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی مسئولیت خاصی درباره مسائل مربوط به این رشته در شهرستان ها ندارد و تنها در مواقع لزوم ورود می کند. مطمئنا مسئولان این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کنند و ما هم بررسی هایمان را ارائه می دهیم.

کیهانی درباره اینکه گویا نوایی قصد ضربه زدن به شیرقوی و شاگردانش با سلاح سرد را داشته، گفت: این موضوع را بررسی و درصورت لزوم برخورد جدی می کنم. شنیده ام شیرقوی و شاگردانش برای فرار از اراذل و اوباش در مقابل درب ورزشگاه آزادی تهران چادر زده اند. به همین دلیل از نظمی، مدیر کل آذربایجان غربی خواسته ام این مسائل را به سرعت پیگیری کند. از آنجاییکه حسن شیرقوی در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور ندارد، فدراسیون دو و میدانی وظیفه ندارد بدون کسب اطلاع از مسئولان استان آذربایجان غربی، مشکلاتش را پیگیری کند. بهتر است افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند، به این مسائل واکنش نشان دهند.

انتهای پیام/

فدراسیون دو و میدانی به پرونده شیرقوی ورود نمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۴ تير ۱۳۹۶
اصلا ....
آخرین اخبار