اهواز؛

دست آتش از انبار غیرمجاز موکت کوتاه شد

آتشی که به جان انبار موکت واقع در منطقه کمپلو اهواز افتاده بود پس از 3 ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق‌شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام یک فقره آتش‌سوزی در یک انبار در خیابان 5 کوی پانزده خرداد منطقه کمپلو به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز،  تیم‌ها و ماشین‌آلات آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی گفت: تیم‌های آتش‌نشانی به همراه 5 دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق در کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند حریق در یک ساختمان مسکونی رخ داده که به صورت غیرقانونی و بدون رعایت کم ترین اصول و ضوابط ایمنی به یک انبار تغییر کاربری داده شده است.

 

حق‌شناس افزود: با توجه به این‌که به صورت غیرایمنی تمام روزنه‌ها، پنجره‌ها و درب‌های این ساختمان حدود 100 متری، مسدود و حتی حیاط آن کاملا مسقف شده بود، دسترسی به کانون حریق مشکل بود و امکان تخلیه دود ناشی از حریق وجود نداشت.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: در چنین شرایطی آتش‌نشانان توانستند با تخریب قسمتی از سقف این ساختمان به منظور دسترسی به کانون حریق، این آتش‌سوزی را در مدت 3 ساعت مهار و ضمن جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان‌های مسکونی همجوار، بخش زیادی از این انبار را از سرایت شعله‌های آتش حفظ کنند.

 

وی با بیان این‌که این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت، اذعان داشت: کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی به منظور یافتن علت وقوع این حریق هستند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.