امام جمعه رشت گفت: رییس جمهور آمریکا، ایران را تروریست می خواند در حالی که کشورش به جنگ افروزی شهره است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت اظهار داشت: بیرون راندن نیروهای مزدور و تکفیری داعش از موصل عراق نشانه ی اتحاد و همدلی رزمندگان جبهه حق برابر باطل است.

وی افزود: آمریکا و ایادی اش بیرون راندن داعشی ها را در کمتر از ده سال غیرممکن می دانستند اما فرمان آیت الله سیستانی که جنگ با داعش را واجب کفایی عنوان کرد این زمان را به حداقل ممکن تقلیل داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اذعات داشت: رییس جمهور آمریکا در سخنانی سخیف ؛ ایران را یاغی و تروریست می خواند در حالی  که کشورش به جنگ افروزی شهره است و هر جای دنیا منازعه ای شکل بگیرد پای آنها در میان است.

آیت الله قربانی گفت: اعتدال در مصرف ، رعایت صرفه جویی و دوری از اسراف جامعه را به سوی آرامش هدایت و از بحران پیشگیری میکند.

وی افزود: تکیه بر قوانین بانکداری اسلامی و کاهش نرخ سود بانکی علاوه بر اعتلای اقتصادی جامعه مانع فشار بر مردم و به ویژه قشر آسیب پذیر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: از زحمات نهادهای حمایتی نظیر تامین اجتماعی و بهزیستی در حمایت از محرومان قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام/اص

شهرت آمریکا در جنگ افروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.