آزاد گفت: ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۲ درصدی ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف کشور به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آزاد سخنگوی کمیسیون مالیات اتاق اصناف تهران در خصوص موضوعات مطرح شده در کمیسیون مالیات اتاق اصناف تهران گفت: مهمترین موضوع مطروحه در این کمیسیون بحث آموزش است.
 
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی در آینده نزدیک بیان کرد: مقرر شده است، مرداد ماه سال جاری کلاس‌های آموزشی برای نمایندگان بند (۳) ماده (۲، ۴، ۴) قانون مالیات‌ها از سوی این کمیسیون و اتاق اصناف تهران برگزار شود.
 
این مقام صنفی در ارتباط با ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره ماده ۱، ۰، ۰ قانون مالیات‌های مستقیم ۸، ۹، ۴ هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی مشمولان مشاغل گروه سوم و یک میلیون و ۹، ۲، ۸ هزار اظهار نامه در قالب خود اظهاری برای مشاغل گروه اول و دوم ارائه شده است.

وی در ادامه افزود: بر این اساس، ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

آزاد همچنین بیان کرد: برابر بند ۱، ۱ دستورالعمل صادره، کمیته نظارت شامل سه نفر از طریق اتاق تعیین شده است که با حکم ریاست اتاق اصناف بر اجرای دستورالعمل و مصوبات در ارتباط با اظهارنامه‎ها، نظارت دقیق داشته و گزارش مرتبط را به ریاست اتاق اصناف تقدیم می‌نمایند. 

انتهای پیام/ 

ارائه کلاس‌های آموزشی ویژه نمایندگان اصناف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار