مسابقه جادوی صدا در لنگرود برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : نخستین مسابقه "جادوی صدا" به تهیه کنندگی سیدصادق عابدینی و حمید رضا فرجی کاری از گروه تئاتر شروم و با همکاری موسسه آوای موج نوای گیلان، با هدف کشف و شناسایی استعدادهای ناشناخته در ٢٤ و ٢٥ مردادماه ٩٦ در سالن اداره فرهنگ ارشاد اسلامی لنگرود برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه از تاریخ اول تا 15 مرداد می توانند در ساعات اداری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود مراجعه کنند .

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این که این مسابقه محدویت سنی ندارد گفت : مسابقه جادوی صدا هیچگونه تعهدی برای جذب و بکارگیری شرکت کنندگان نخواهد داشت. اما گروه تئاتر شروم و موسسه آوای موج نوای گیلان صرفا در صورت نیاز می تواند به تشخیص کارشناسان خود از بین شرکت کنندگان، برخی از ایشان را برای همکاری موردی انتخاب کنند.

قاسم مصفا افزود: ثبت نام به دوشکل صورت می گیرد،اول خوانش به جای بازیگر یا شخصیتی از متن نمایش که دراختیارش قرارخواهد گرفت ،در این بخش شرکت کنندگان باید به جای شخصیت مشخص شده ( متنی که درروز ثبت نام در اختیارشان قرار داده می شود) صحبت کنند و دوم بخش آزاد در این بخش شرکت کنندگان باید پنج دقیقه از یک متن را به دلخواه درهمان روزمسابقه انتخاب کرده و به جای آن شخصیت صحبت کنند.

وی تصریح کرد: آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان ٢٦ مردادماه برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

مسابقه جادوی صدا در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.