تبعیت از تعالیم اسلامی بهترین راه استحکام خانواده‌ها است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: بهترین راه استحکام خانواده تبعیت و الگوپذیری از آموزه‌های دینی، اسلامی و الهی است.

وی افزود: دوری از هر گونه لغزش خانواده سالم در گرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی و افزایش بینش نسبت به دین مبین اسلام است.

سرهنگ محمد پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون حجاب و عفاف، گفت: حجاب و عفاف از موضوعاتی است که مورد هجمه جنگ نرم دشمنان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه حجاب رابطه مستقیمی با تحکیم بنیان خانواده دارد، افزود: حجاب و عفاف علاوه بر این که از ضروریات دین مبین اسلام است، ریشه در تاریخ و تمدن ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه آیات و احادیث بسیاری در رابطه با حجاب و عفاف وجود دارد، گفت: در حوزه حجاب و عفاف، فعالیت فرهنگی ضروری است و تنها با اقدامات سلبی نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد و باید این را بدانیم که صبر در برابر مشکلات و تاثیر پذیری از زندگی ائمه بزرگوار می‌تواند ما را بیمه کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه برترین عبادت‌ها را عفاف و پاکدامنی بیان کرد و گفت: مصون سازی جوانان در گرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی، خداشناسی و تهذیب نفس است..

سرهنگ محمد پور افزود: زنان و بانوان عفیف و با حجاب از چنان نیروی بازدارنده‌ای برخوردارند که چشم چران‌ها را از خود دور می‌کنند و آنان را از چشم طمع و خواست‌های شیطانی باز می‌دارند.

انتهای پیام/آ

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.