به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها با حضور مسئولین عالی مقام شهرستان مراسمی در سالن جلسات تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حجت الاسلام نظامیان ریاست دادگستری شهرستان مهاباد ضمن تبریک این روز به شهرداری ها و دهیاری ها، گفت: صداقت یکی از اصول اساسی است که هر مدیر و شخص مسئولیت داری باید آن را مدنظر قرار دهد و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد و از سمت هایی که داریم سربلندانه و صادقانه بیرون بیایم.

سیدی رئیس شورای دوره چهارم اظهار کرد: مدیریت شهری امروز تنها مدیریت صرف منابع نیست بلکه مدیریت انسان محور است و در سایه تلاش و همت همه مسئولین شهری شاهد رشد و نمو شهرها و روستاها در تمام ابعاد هستیم.

محمودیان شهردار خلیفان گفت: شهرداران و دهیاران معماران امروز روستاها و شهرها هستند به عبارت دیگر آنان سازندگان تفکر فرداها و آینده است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری تنها توحه به بعد کالبدی و فیزیکی نیست بلکه باید به شهر مثابه موجود زنده نگریسته شود و تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و... در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد. اگرچه مهاباد شهر زیبایی است اما به لحاظ شاخص های توسعه، وضعیتی مناسب ندارد و باید به این امر توجه بیشتری گردد.

دکتر شجاعی فرماندار مهاباد نیز گفت: در قانون اساسی تأکید ویژه ای روی شورا شده و جمهوری اسلامی ایران برگرفته از نظام شورایی، قرآن و مردم سالاری دینی است.

وی تصریح کرد: تعامل بین شوراها، شهردار و مسئولین شهری باید به گونه ای باشد که در جهت منافع کلی شهر گام برداشته شود و از برخوردهای سلیقه ای در امور شهری پرهیز گردد.

در پایان این مراسم از شهرداران مهاباد و خلیفان توسط برخی از مسئولین شهرستان تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/ع

برگزاری مراسم روز دهیاری ها و شهرداری ها در مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.